معماری
خانه / اخبار / اخبار گیفت کارت باز / گیفت کارت رایگان هدیه بگیرید

گیفت کارت رایگان هدیه بگیرید

گیفت کارت رایگان
گیفت کارت رایگان

امروز می خواهیم روش های به دست آوردن گیفت کارت رایگان اپل ، گیفت کارت رایگان آیتونز ، گیفت کارت رایگان گوگل پلی ، گیفت کارت رایگان آمازون ، گیفت کارت استیم رایگان ، گیفت کارت مجانی پلی استیشن ، اپل ایدی رایگان و … رو آموزش دهیم . این که گیفت کارت رایگان چیست و چطوری می توانید گیفت کارت رایگان به دست بیاورید .

سوالات زیادی در این زمینه پرسیده می شود که : گیفت کارت چیست ؟ گیفت کارت رایگان از کجا بگیریم ؟ چطور گیفت کارت رایگان دریافت کنیم ؟ راه های گیفت کارت رایگان چگونه هست ؟ آموزش کامل روش دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز و گیفت کارت رایگان گوگل پلی رو قرار بدید ؟ آموزش دریافت گیفت کارت رایگان رو بذارید ؟ آموزش دریافت گیفت کارت مجانی آیتونز و آمازون کجاست ؟ دانلود برنامه گیفت کارت رایگان و جم رایگان  دارید ؟ گیفت کارت رایگان گوگل پلی , اندروید برنامه خاصی داره ؟ برنامه اپ بونتی AppBounty 1.6.1 دریافت گیفت کارت رایگان اندروید چطور کار می کنه ؟ قضیه دریافت رایگان گیفت کارت با تماشای ویدئو چیه ؟ گیفت کارت رایگان آیتونز(itunes) هم توضیحش بدین ؟ ۷ راه برای به دست آوردن اعتبار رایگان گوگل پلی  رو توضیح بدین ؟ آموزش بدست آوردن گیفت کارت رایگان اپل رو قرار بدین ؟ ترفندی تضمینی برای دریافت گیفت کارت رایگان قرار بدید ؟آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان  و کلی از سوالات بسیار دیگه که کاربران هر روزه برای به دست آوردن گیفت کارت رایگان می پرسند و در صورتی که قصد خرید گیفت کارت قانونی ، اورجینال و سالم دارید به سایت giftcardbaz.com مراجعه کنید . سعی کردیم با جمع آوری بهترین مطالب در این زمینه به شما دوستان عزیز کمک کنیم بتوانید گیفت کارت رایگان هدیه به دست آوردید .

بهترین روش دریافت گیفت کارت رایگان از فروشگاه گیفت کارت باز دات کام

برای اینکه شما بتوانید از فروشگاه آنلاین گیفت کارت باز دات کام گیفت کارت رایگان هدیه بگیرید روش های زیادی ایجاد شده است . در لیست زیر روش های به دست آوردن گیفت کارت رایگان در فروشگاه خودمان را آموزش داده ایم :

  • روش اول : با وارد شدن به صفحه گیفت کارت رایگان در فروشگاه giftcardbaz.com می توانید در باکس مربوطه ایمیل خود را وارد کرده و به طور کاملا رندم و شانسی روزانه به ده نفر یک گیفت کارت ۵ دلاری ( آیتونز ، گوگل پلی ، پلی استیشن و آمازون ) داده می شود . این روش ساده ترین روش ممکن برای بدست آوردن گیفت کارت رایگان می باشد . ( در حال حاضر این روش به علت حجم ایمیل های بسیار زیاد داده شده غیر فعال شده و به زودی دوباره فعال می گردد .)
  • روش دوم : با هر خرید گیفت کارت که از فروشگاه گیفت کارت باز انجام می دهید امتیاز خاصی به شما تعلق می گیرد . این امتیاز ها در قرعه کشی های دوره ای ، قرعه کشی های هفتگی و قرعه کشی های ماهانه به شما در برنده شدن گیفت های رایگان داده شده و افزایش شانس برنده شدن شما کمک خواهد کرد .
  • روش سوم : به صورت فصلی در رویداد های خاصی مثل روز پدر ، روز مادر ، ولنتاین و … بازی هایی توسط گروه ما ایجاد می شود که شما می توانید با شرکت در این بازی ها به کسب گیفت کارت مجانی بپردازید .

تا اینجا سعی کردین یکی از ساده ترین روش های به دست آوردن گیفت کارت رایگان رو به شما دوستان عزیز که از خود فروشگاه ما هست آموزش دهیم . در ادامه به ارائه روش ها ، آموزش ها و سوالات بیشتری درباره بدست آوردن گیفت کارت رایگان می پردازیم . با ما همراه باشید ، وبلاگ گیفت کارت باز مطلب جامع و کاملی را در این باره ارائه داده است . سعی کرده ایم با گردآوردی مطالب از سراسر وب به صورت ماهانه این مطلب رو آپدیت کنیم . شما هم برنامه و راه های جدید پیدا کردید در قسمت نظرات با ما در تماس باشید .

نکته بسیار مهم : لطفا مواظب باشید ! برنامه های مخرب زیادی تحت عنوان گیفت کارت رایگان ، هک گیفت کارت ، گیفت کارت مجانی وجود دارد که به سیستم شما آسیب زده یا اطلاعات شما را می دزدند . لطفا از آنتی ویروس اورجینال استفاده کنید و هین طور از هر برنامه ای استفاده نکنید و به طور کامل اپلیکیشن گیفت کارت را کامل چک کنید .

آموزش کامل روش دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز و گوگل پلی

نکته مهم : در صورتی که شما از گوشی های هوشمند و یا تبلت‌های شرکت اپل مانند آیفون و آیپد و یا محصولات اندرویدی (انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی) استفاده می کنید این آموزش به کار شما خواهد آمد. در غیر این صورت تا لحظه نگارش این مطلب سایر سیستم عامل ها پشتیبانی نمی شوند.

همانطور که می دانید در محیط اینترنت یکی از روشهای جذب بازدیدکننده بیشتر، آگهی هایی است که در آنها وعده کالا، اعتبار و یا خدماتی رایگان به شما داده می شود. خیلی از این آگهی ها و وعده ها دورغین و تعدادی از آنها نیز صحت دارند. در میان روش هایی که صحت داشته نیز راههای مختلفی برای رسیدن به اعتبار و یا هدیه مورد نظر وجود دارد که برخی از آنها خیلی سخت و وقت گیر و تعدادی نیز آسانتر و راحتتر می باشد. حال اگر شما هم از کاربران محصولات اپل و یا محصولات اندرویدی باشید حتما تا کنون با عباراتی نظیر “دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز” یا “Free iTunes Gift Card” و یا “گیفت کارت رایگان گوگل پلی”، “Free Google Play Gift Card” در فضای نت برخورد کرده اید. در این پست ما قصد داریم ضمن بررسی صحت این وعده ها به بررسی روشهای مختلف دریافت کارت های هدیه آیتونز و دیگر کارت های هدیه نظیر گیفت کارتهای گوگل پلی، آمازون، پلی استیشن، ایکس باکس و … بپردازیم و در پایان بهترین روش ممکن را به شما معرفی کنیم.

خرید گیفت کارت آیتونز
برای خرید گیفت کارت آیتونز یا گیفت کارت آیتیونز روی بنر کلیک کنید

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که با توجه به تحریم ها و محدودیت های کاربران ایرانی برای خریدهای آنلاین اینترنتی از فروشگاه خارجی نظیر فروشگاه های، اپ استور اپل یا فروشگاه گوگل پلی گوگل و یا آمازون و … یکی از بهترین روش ها برای تهیه اپلیکیشن ها و کالا های دیجیتال به صورت اورجینال همین گیفت کارت ها می باشند که براحتی توسط آنها شما می توانید اپلیکیشن ها و مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری نموده و دیگر نیازی به یک حساب بانکی اینترنتی بین المللی نظیر پی پال و ویزا کارت و … نخواهید داشت.

روشی که به معرفی آن خواهیم پرداخت استفاده از اپلیکیشن Free My Apps به آدرس اینترنتی freemyapps . com می باشد. دلیل استفاده و معرفی این روش نیز که تا به امروز بهترین روش ارائه شده برای دریافت گیفت کارت های مختلف می باشد به شرح زیر می باشد

نصب آسان و سریع نسبت به سایر روش ها
استفاده آسان و امتیاز دهی فوری بدون نیاز به روش های پیچیده و مختلف (اپلیکشن های مورد نظر را دانلود کنید، ۳۰ ثانیه اجرا کرده و امتیاز آن را بگیرید)
امتیاز دهی بیشتر و در نتیجه رسیدن زودتر به مقدار امتیاز تعیین شده جهت تبدیل به گیفت کارت، نسبت به سایر روش ها
پشتیبانی از سیستم عامل های iOS و اندروید
ارائه فوری گیفت کارت مورد نظر شما پس از تبدیل امتیازات (در روش های دیگر گاهی باید تا ۲۴ ساعت و یا بیشتر برای تایید تبدیل امتیاز به گیفت کارت صبر کرد)
تنوع زیاد در ارائه انواع مختلف گیفت کارتها نظیر گیفت کارت های آیتونز، گوگل پلی، آمازون، Xbox Live, پلی استیشن، گیفت کارت Visa Card و Paypal و …

بدیهی است در صورت آشنایی با دیگر روش های کارآمد و بهتر حتما به معرفی آنها نیز خواهیم پرداخت .

 

روش استفاده در آیفون، آیپد و آیپاد

در این روش که روش محبوب من نیز هست شما راه آسانی برای بدست آوردن امتیاز در پیش خواهید داشت. برای شروع کافی است از طریق اپلیکیشن Safari دیوایس خود وارد این لینک شده و سپس پس از باز شدن صفحه اقدام به نصب برنامه نمایید. زمانی که برای اولین بار اقدام به نصب Free.My.Apps می کنید صفحه ای برای نصب پروفایل برنامه بر روی گوشی شما ظاهر خواهد شد که باید اقدام به نصب (Install) آن کنید.

گیفت کارت رایگان
گیفت کارت رایگان هدیه بگیرید

وقتی برای اولین بار اقدام به نصب این برنامه می کنید بعد از نصب پروفایل برنامه بر روی گوشی، خود برنامه به شما یک اپلیکیشن را معرفی می کند. روی اپلیکیشن کلیک کرده و پس از انتقال به اپ استور اقدام به نصب آن نمایید تا پس از نصب اپلیکیشن و اجرای آن به مدت ۳۰ ثانیه  و مراجعه دوباره به Free My Apps در اصطلاح برنامه فعال شده و اپلیکیشن های امتیازده بیشتری را به شما معرفی کند و سایر منو های برنامه به حالت فعال درآید

گیفت کارت رایگان
گیفت کارت رایگان هدیه بگیرید

بعد از فعال شدن برنامه روش کار بسیار ساده است. برنامه را اجرا کرده و از لیست اپلیکیشن های معرفی شده در بخش Sponsors یکی را انتخاب نموده و نصب نمایید. در واقع با کلیک بر روی نام هر اپلیکیشنی صفحه جدید برای انتقال شما به اپ استور گوشی نمایان می شود که با تایید آن به اپ استور گوشی منتقل خواهید شد و از آن طریق می توانید اپلیکیشن مورد نظر را بر روی دستگاه خود نصب نمایید. پس از اتمام نصب اپلیکیشن را اجرا نموده و برای لحظاتی (۳۰ ثانیه) در محیط اپلیکیشن بمانید. سپس می توانید از برنامه خارج شوید. حال دوباره به اپلیکیشن Free My Apps بازگشته و حساب خود را چک نمایید. امتیاز اپلیکیشن مورد نظر به حساب شما افزوده شده است.به همین راحتی!

دانلود برنامه گیفت کارت رایگان
برنامه freemyapps

در این اپلیکیشن هر ۳۰۰ امتیاز معادل ۱ دلار محاسبه می شود و نکته جالب در مورد این روش تبدیل حتی ۱ دلار به یک گیفت کارت است! یعنی در واقع شما با وارد شدن به برنامه و نصب چند اپلیکیشن قادر خواهید بود امتیاز خود را به گیفت کارت تبدیل کنید

امتیاز نصب و اجرای هر اپلیکیشن در جلوی آن نوشته شده است که شما می توانید اپلیکیشن های مورد نظر خود را به دلخواه نصب و اجرا نمایید

مجموع امتیازات بدست آمده یا همان Credits شما نیز در بالای برنامه سمت راست نمایش داده می شود.

شما همچنین می توانید با دعوت از دوستان خود برای استفاده از این برنامه به امتیازات خود بیافزایید. برای این کار می توانید با مراجعه بخ بخش Share و از چهار طریق اشتراک گذاری از طریق توییتر، فیسبوک، ایمیل و اس ام اس که در پایین صفحه برنامه موجود است دوستان خود را دعوت نموده و به ازای هریک از آنها ۲۰۰ امتیاز دریافت نمایید.

نکته : امتیاز مورد نظر که همان ۲۰۰ امتیاز می باشد بعد از نصب برنامه از طریق لینک ارسالی شما و دانلود حداقل یک اپلیکیشن توسط دوستی که آن را دعوت نموده اید و بعد از ۲۴ ساعت به حساب شما واریز می شود.

تبدیل امتیازات به گیفت کارت نیز بسیار ساده است. کافی است که گزینه Gifts را در بالای صفحه انتخاب کنید تا وارد صفحه هدایا شوید.سپس می توانید از بین هدایای مختلف هر کدام را که مایل بودید انتخاب کرده و امتیاز خود را به آن تبدیل کنید.

گیفت کارت رایگان freemyapps
برنامه freemyapps

برای مثال من ۳۰۰۰ امتیار بدست آورده ام را بدین صورت تبدیل به یک گیفت کارت ده دلاری Prepaid Visa Card کردم. در صفحه هدایا گزینه ۱۰$ VISA Prepaid Card را انتخاب کردم سپس در صفحه باز شده با کلیک روی کلید Okay با این تبدیل موافقت نموده و بدین ترتیب بعد از لحظه کوتاهی در صفحه بعدی کد گیفت کارت خود را دریافت کردم.

گیفت کارت رایگان
گیفت کارت رایگان با اپلیکیشن

در پایین صفحه نیز می توانید با انتخاب گزینه redeem now اطلاعات گیفت کارت خود را وارد حساب کاربری خود کنید. برای مثال اگر یک گیفت کارت آیتونز گرفتید با انتخاب گزینه redeem now وارد حساب کاربری خود (Apple ID) در اپ استور اپل خواهید شد و از آن طریق می توانید مبلغ گیفت کارت مورد نظر را وارد حساب کاربری خود کنید.

در پایان نکاتی نیز در مورد این برنامه وجود دارد که دانستن آنها می تواند به شما در سریعتر و راحتتر رسیدن به امتیاز مورد نظرتان کمک نماید

نکته ۱ : در محیط برنامه با رفتن به بخش Redeemed Apps می توانید لیست اپلیکیشن هایی را که تا کنون از طریق این برنامه بر روی آی دیوایس خود نصب نموده اید را مشاهده کنید.

نکته ۲ : اگر آی دیوایس شما iPad می باشد استفاده از این برنامه به شما قویاً پیشنهاد می شود! معمولا اپلیکیشنهایی که این برنامه برای نصب به صورت اختصاصی برای آیپد معرفی می کند دارای امتیازات بالایی بوده و در برخی موارد با نصب تنها یک برنامه امتیازی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ امتیاز به حساب شما افزوده می شود.

نکته ۳ : در محیط برنامه با رفتن به بخش Gifts و سپس کلیک بر روی گزینه Redeemed Gifts می توانید لیست گیفت کارت هایی که تابحال بدست آورده اید را همراه با Redeem کد آنها مشاده نمایید

روش استفاده در گوشی ها و تبلت های اندرویدی

برای استفاده از اپلیکیشن Free My Apps در دیوایس های اندرویدی شما ابتدا نیاز به نصب اپلیکیشن از طریق فروشگاه Google Play دارید که لینک آن در زیر امده است. روی لینک دانلود اپلیکیشن کلیک کرده و پس از انتقال به فروشگاه Google Play اقدام به نصب اپلیکیشن Free My Apps نمایید. دقت نمایید حتما قبل از کلیک روی لینک زیر و انتقال به گوگل پلی و نصب اپلیکیشن حتما از برنامه های تغییر آی پی اینترنت گوشی نظیر hotspot و … استفاده نمایید و سپس اقدام به نصب اپلیکیشن نمایید. در غیر این صورت با پیغام عدم پشتیبانی اپلیکیشن از کشور شما مواجه خواهید شد.

بعد از نصب اپلیکیشن آن را اجرا کنید. همانطور که می بینید برای فعال شدن برنامه نیاز به وارد شدن به اکانت فیسبوک خود دارید. وارد حساب کاربری فیسبوک خود شده و برنامه را فعال کنید. از اینجای کار به بعد روش کار با برنامه دقیقا مثل نسخه iOS آن می باشد که در بالا توضیحات کامل آن داده شد.

گیفت کارت (Gift Card) چیست و موارد استفاده آن کجاست؟
گیفت کارت ها یا همان کارت های هدیه چیزی مشابه کارت های هدیه بانک ها، کارت شارژ های اپراتور های موبایل و این قبیل کارت هاست که می تواند به صورت مجازی و یا حقیقی در اختیار شما قرار بگیرد. اما در واقع چیزی که مهم است حروفی است که روی این کارت ها بصورت منحصر به فرد وجود داشته و شما با وارد کردن این کد یا همان حروف از طریق وارد شدن به حساب کاربری خود در سایت ارائه دهنده آن کارت هدیه، می توانید به صورت آنلاین به حساب خود پول یا همان اعتبار واریز نمایید و از این اعتبار اپلیکیشن و یا کالای مورد نظر خود را از آن سایت خریداری نمایید.

اپلیکیشن FreeMyApps برای گیفت کارت رایگان چگونه کار می کند ؟ این ویدیو را ببینید

سوالات تعدادی از کاربران درباره این برنامه گیفت کارت رایگان freemyapps :

  1. سلام من برنامه رو نصب کردم اما نمیدونم چرا برنامه دانلود کردم بعضی وقت ها برنامه بهم دانلود کنم اما یهو میبینم برا یه هفته یا بیشتر بهم برنامه نمیده موضوع چیه لطفا بگید ؟
    پاسخ : دوست عزیز این طبیعی هست و برای همه همینطوره.در واقع اون برنامه های که می بینید اصطلاحا اپلیکیشن های اسپانسری هستند یعنی صاحب های اون اپلیکیشن بابت تبلیغ اپلیکیشن هاشون یک مبلغی رو به فری مای اپس میدن و اون هم بدین شکل اپلیکیشن هاشون رو تبلیغ می کنه. حالا بعضی مواقع میبینید در یک هفته ۵،۶ اپلیکیشن جدید معرفی میشه بعضی مواقع هم کمتر با بیشتر
  2. دلیل اینکه برنامه ارور میده و باید ریفریش کنی که برنامه بیاد چیه اصلا چرا ریفرش میاد مگه این نیست که وقتی برنامه رو باز کردی باید برنامه ها بیان چرا نمیان و ارور میده این مشکل منه که نمیدونم چکار کنم ؟
    پاسخ : دوست عزیز اپلیکیشن فری مای اپس یک اپلیکیشن آنلاین هست و در واقع ساختارش مثل یک سایت یا صفحات وب هست.امکانش هست بعضی مواقع بدلیل شلوغی سرور های برنامه و یا مشکلات اینترنت شما برنامه باز نشه و با پیغام ریفرش مواجه بشید. در مجموع این مشکل خیلی پیش نمیاد و اگه برای شما زیاد پیش میاد احتمالا از کیفیت اینترنت شماست .
  3. سلام با تشکر از سایت خوبتان یه سوال داشتم تو این روش اسکن گیفت کارت نیز داده میشه؟چون مشکلی واسه اکانت پیش امد بشه پیگیری کرد؟
    پاسخ : سلام و ممنون. اگه منظورتون از نمایش کد گیفت کارت هست بله در خود برنامه قسمتی وجود داره که گیفت کارت هاتون رو توش نشون میده. اما اگه منظورتون از اسکن گیفت کارت اینه که از روی یک گیفت کارت فیزیکی اسکن کرده باشند و اون رو براتون ارسال کنند نه. که البته دلیلی هم واسه این کار وجود نداره وقتی میشه انواع گیفت کارت رو آنلاین هم تهیه کرد.همونطور که گیفت کارتها نسخه فیزیکی دارند نسخه غیر فیزیکی هم دارند و شما می تونید براحتی اونهارو به صورت آنلاین و آنی تهیه کنید. در مورد مشکل واسه اکانت هم اصلا لازم به نگرانی نیست.گیفت کارتها در واقع یک کد چند رقمی یا چند حرفی هستند که به صورت یکتا تهیه میشند، درست مثل کارت شارژ اپراتور های موبایل. یعنی به محض اینکه کسی اون کد رو یکبار وارد اکانتش کنه دیگه اون کد غیرفعال میشه و کسی دیگه نمی تونه از اون کد استفاده کنه و با پیغام غیر معتبر بودن گیفت کارت روبرو میشه و به این صورت تخلف در این روش عملا غیر ممکنه. پس بدون هیچ نگرانی می تونید از این روش استفاده کنید. موفق باشید .
  4. آخرین سربرگ البته تو عکسایی که شما گذاشتی زده hot apps اما واسه من نوشته win!فقط یکبار اسم این سربرگ واسه منم تغییر کرد و نوشت hot apps اما در حالت معمول می نویسه win!ضمنا همین چند ساعت پیش یه برنامه رو offer زده بود که من دانلود کردم و ٣٠ ثانیه زمانی که باید تو برنامه باشیم هم سپری شد اما پوینتشو بهم نداد اون برنامه از گروه social networking ها بود!افراد زیادی رو هم دعوت کردم که این برنامه رو نصب کردن و پوینت گرفتن اما اون ٢٠٠ تا پوینت رو بهم نداده!حتما باید ٢۴ ساعت بگذره؟
    پاسخ : متاسفانه اون قسمتی که شما میگید رو من روی آیفون ندیدم تا بحال.همونطور که گفتید برای من به صورت Hot Apps نمایش داده میشه. در هر حال با دانلود برنامه های اون قسمت امتیازی به شما داده نمیشه. اون قسمت بیشتر حالت تبلیغی داره.همون طور که توضیح داده شده شما باید اپلیکیشن های سربرگ اول رو که نوشته Sponsors رو دانلود و اجرا کنید. اون برنامه های امتیازش به شما داده میشه.میزان امتیازاتشون رو هم جلوشون نوشته. در مورد گرفتن امتیاز معرفی به دوستان هم ۲۴ ساعت باید صبر کنید.در واقع ۲۴ ساعت بعد از نصب توسط دوستتون و دانلود حداقل یک برنامه توسط اون و حتما مطمئن باشید دوستانتون از طریق لینک شما برنامه freemyapps رو نصب کرده باشند .
  5. سلام خسته نباشی دوست عزیز من این لینک فرستادم برای دوستام اوناهم نصب کردنو برنامه دان کردن اما کردیتی به داده نشده حتی بعد۲۴ ساعت باید چکار کرد…. ی خواسته دیگه اینکه اگه میشه توضیح بدین بعد اینکه رمز گیفت کارتو گرفتیم چجوری میشه از بازی کلش جم تهیه کرد اگه میشه اینم تصویری تو ضیح بدین خیلی ممنون که انقد واضح توضیح میدین … ؟
    پاسخ : سلام.ممنونم.اول اینکه مطمئن باشید که لینک پروفایل خودتون رو براشون فرستاده باشید نه لینک پروفایل من رو که در آموزش امده.لینک پروفایل خودتون رو می تونید از قسمت Share برنامه پیدا کنید.مطمئن باشید اگه مراحل رو درست انجام داده باشید و دوستانتون هم از طریق لینک شما برنامه رو نصب کرده باشند امتیازش به شما داده میشه.(روی iOS چون این برنامه به صورت اپلیکیشن تحت وب هست یعنی نیازی به رجوع به اپ استور و دانلود از اون طریق نیست معمولا کسی که می خواد برنامه رو نصب کنه دفعه اول و با کلیک بر روی لینک شما براحتی برنامه رو نصب میکنه و امتیازش واگذار میشه بهتون اما توی اندروید چون برنامه مستقلی براش وجود داره و باید از طریق گوگل پلی نصب بشه خیلی ها دفعه اول و با کلیک بر روی لینک شما به دلایل مختلفی مثل فعال نبودن وی … ان شون با پیغام عدم پشتیبانی برنامه در کشور شما مواجه میشن و سری های بعد که می خواهند برنامه رو نصب کنند دیگه از طریق لینک شما اقدام نمی کنند و خودشون به صورت مستقل برنامه رو نصب می کنند. پس حتما این نکات رو در نظر داشته باشید راحت ترین روش برای وارد کردن گیفت کارت به حساب کاربری گوشی تون اینه که بعد از گرفتن کد گیفت کارت توسط برنامه روی لینکی که خود اپلیکیشن برای این کار گذاشته کلیک کنید تا به صورت خودکار وارد حساب کاربری تون بشید و کد گیفت کارت رو وارد حساب کاربری تون کنید(اصطلاحا Redeem کنید)
رییدیم کردن گیفت کارت رایگان
رییدیم کردن گیفت کارت رایگان

بعد از وارد شدن مبلغ گیفت کارت به حساب تون هم فقط کافیه وارد بازی کلش بشید و توی قسمت شاپ اش جم مورد نیاز تون رو تهیه کنید .

  • سلام خسته نباشید!من گیفت کارت ١٠ دلاری آیتونز رو دریافت کردم redeem کردم و وارد حساب کاربریم هم شده اما یه برنامه با قیمت ٩دلار رو هرچی میزنم که خریداری و دانلود کنم ارور میده!چیکار باید بکنم؟
    پاسخ : چه اروری میده؟ تنظیمات اپل ای دی تون صحیح هست؟ اپلیکیشنی که می خواهید بخرید دقیقا چند دلار هست؟ می دونید که همیشه مبلغی به عنوان مالیات علاوه بر مبلغ اپلیکیشن هنگام خرید از اپ استور از حسابتون کم میشه؟ (ظاهرا این مبلغ برای ایالت های مختلف امریکا متفاوت هست و در صورتی که ایلت شما مالیات بگیره از حساب شما کسر میشه ، ایالت های بدون مالیات رو انتخاب کنید). آیا به اندازه کافی توی حسابتون موجودی هست؟بر فرض اینکه اپلیکیشن مورد نظرتون ۹٫۹۹ دلار باشه طبیعی هست با ارور کم بودن موجودی برخورد کنید.در هر حال اروری که میده رو بگید تا بهتر بتونم راهنماییتون کنم .
  • سلام عملیه؟ خودتون انجام دادین شده؟ آخه یه جاهایی خونده بودم اگه با آیپی ایران بری دیگه بهت نمیده و … یا یه جا نوشته بود ۱۰ تا برنامه دانلود میکنی امتیازت میشه ۱۰۰۰ تا دیگه برات برنامه نمیزاره … تست کردید؟
    پاسخ : بله دوست عزیز.اسکرین شات هایی که از برنامه گذاشتم متعلق به اکانت خودم هست. با آی پی ایران هم مشکلی نداره در مورد اینکه بعد از یک مدتی دیگه اپلیکیشن نمیده هم به این شکل که مطرح کردند درست نیست.معمولا در هر ماه یک تعدادی اپلیکیشن معرفی میشه که تعدادش بستگی به شرکت هایی داره که برنامه هاشون رو برای تبلیغ به فری مای اپس می سپارند در نتیجه ممکنه در طول یک هفته تعدادی کمی برنامه معرفی بشه و در یک هفته دیگه تعداد بیشتری ولی اینکه بعد از یک مدتی دیگه اپلیکیشن معرفی نمیکنه درست نیست .
    مشتری : ممنون بابت پاسخ و دو سوال دیگه هم دارم. نمیشه از طریق تغییر آیپی برنامه ها رو دانلود کرد؟ یعنی اینکه فرض میکنیم آیپی الان من USA هست و من با استفاده از این آیپی هرچی برنامه آورده بود دانلود کردم و حدود ۱۰۰۰ تا امتیاز کسب کردم.بار دوم با آیپی German یا … میرم. سوال اینجاست بار دوم که میرم برنامه ها فرق میکنن؟ یعنی برای هر کشوری برنامه های مختلفی هست؟ یا نه فرقی نداره با هر آیپی بری تعداد برنامه ها ثابته؟ و سوال دیگه اینکه با برنامه هایی که اپلیکیشن های اندروید رو در ویندوز باز میکنند (BlueStack , Andy , …) میشه اینکارو انجام داد؟! ممنون از اینکه به نظر همه احترام میگذارید و به همه پاسخ میدهید.
    گیفت کارت باز : شدن میشه هرچند خود برنامه میگه این کار رو نکنید.معمولا با آی پی های مختلف برنامه های پیشنهادی هم تغییر میکنند.بعضی برنامه ها ممکنه فقط برای کشور خاصی معرفی بشه و بعضی برنامه ها هم عمومیت بیشتری داشته باشه و برای کشور های مختلف ارائه بشه. متاسفانه جواب سوال دومتون رو نمی دونم.اگه این روش رو امتحان کردید و جواب داد ممنون میشم به من هم بگید. خواهش میکنم.موفق باشید .
    مشتری : نه نمیشه چون خود freemyapps مک آدرس و شماره بلوتوث این برنامه هارو سوی کرده درجا میفهمه!!!!!
  • خسته نباشید و ممنون از راهنماییتون من هم آیپد دارم هم آیفون اپل آی دی من روی هر دو به صورت مشترک ثبت شده اگر با آیپد به وسیله ایمیل یا غیره، لینک را برای آیفون بفرستم و در آیفون استفاده کنم، آیا از ۲۰۰ امتیاز اشتراک گذاری بهره مند می‌شوم یا نه؟ به خاطر یکی بودنِ اپل آی دی در دو دستگاه عرض می کنم ؟
    پاسخ : بله ۲۰۰ امتیاز رو بدست میارید. این برنامه از طریق اپل آی دی نصب نمیشه پس در نتیجه شما روی هر چند تا دستگاه مختلف هم که روی یک اپل آی دی یکسان ست شده باشه نصبش کنید امتیاز اونها به شما تعلق میگیره.
  • با سلام و خسته نباشید من تمام offerهارو انجام دادم و حالا روی صفحه چیزی نیست. برای اومدن برنامه های جدید و در نتیجه کسب امتیاز بیشتر چکار باید بکنم؟ با سپاس فراوان
    پاسخ : توی کامنت ها توضیحاتی داده شده. اگه علاقه ای به روش پیشنهادی ندارید کمی صبر کنید معمولا هر هفته چند برنامه جدید معرفی میشه برای دانلود
  • سلام دوست عزیز من readme code رو از کجا گیر بیارم؟
    پاسخ : بعد از اینکه امتیاز هاتون رو در صفحه Gifts تبدیل به گیفت کارت کردید reedem code گیفت کارت رو بهتون نشون میده.اگر هم تبدیل کردید قبلا و الان فراموشش کردید باز هم توی صفحه Gifts می تونید پیداش کنید.
  • سلام من از این سایت استفاده میکردم تا اینکه پیغامی از طرف سایت برام میاد و وریفای نمیده؟ آیا راه حلی میشناسین که این مشکل حل بشه؟ممنون متن پیغام:you have private browsing enabled.for a better experience with freemyapps,please disable private browsing and return to this site.
    پاسخ : به Settings سپس Safari برید و گزینه Private Browsing رو Off کنید .
  • oh my god چطور ۲۵ هزار امتیاز گرفتی؟ خیلی طول کشیده؟ لطفا روشش رو به من هم بگو از چه نوع چیز پی ان استفاده کنم واسم اندروید من تا حالا یه بار فقط گیفت کارت ۱۰ دلاری گرفتم که اونم چهار ماه طول کشید ؟
    پاسخ : دوست عزیز من تابحال بالای ۵۰۰ دلار از این برنامه گیفت کارت گرفتم! البته بگم زمان زیادیه که از این برنامه استفاده میکنم بیشتر امتیاز هام رو هم از طریق معرفی دوستانم بدست اوردم. این هم ناگفته نمونه که تا یکی دو سال پیش امتیازاتی که برنامه برای دانلود اپلیکیشن ها میداد بیشتر بود و اپلیکیشن هایی با ۲۰۰ یا ۳۰۰ امتیاز بین اپلیکیشن های پیشنهادی بیشتر دیده میشد. متاسفانه در مورد وی… ان نمیتونم راهنمایی تون کنم ولی آی پی های کشور های مختلف می تونه کمک زیادی بهتون بکنه موفق باشید  .

 

برنامه گیفت کارت رایگان
گیفت کارت رایگان
  • سلام داش خسته نباشی داش من یه گیفت کارت امازون گرفتم االان چکار کنم جم تو کلش بگیرم ؟
    پاسخ : گیفت کارت آمازون چرا گرفتید!؟ اگه آیفون و آیپد دارید باید گیفت کارت آیتونز میگرفتید. اگر هم گوشی تون اندرویدی هست که باید گیفت کارت گوگل پلی می گرفتید با گیفت کارت آمازون نمی تونید جم بخرید فقط می تونید از سایت amazon . com خرید کنید
  • سلام داداش من خیلی تلاش کردم امتیازم به ۳۰۰۰برسونم ولی نشد اگه میشه ۳۰۰۰تا از امتیاز هات برام خرج کن یه گیف کارت برام بگیر پولشم هرچی شد برات کارت به کارت میکنم؟
    پاسخ : سلام. حسین جان متاسفانه فروش گیفت کارت ندارم در حال حاضر. ولی توی اینترنت خیلی جاها هست که می تونی ازشون گیفت کارت تهیه کنی.می تونی از سایت giftcardbaz.com هم تهیه کنی.قیمت هاش هم خوبه، مطمئن هم هست. موفق باشی .
  • با سلام براى نصب ما فرى اپس آیفون من وریفاید نمیشه در واقع نصب نمیشه چیکار کنم ؟
    پاسخ : چه پیغامی میده؟ این راه رو تست کنید. به Settings گوشی برید سپس Safari. توی تنظیمات این بخش اگه Private Browsing فعال هست خاموشش کنید.یکبار Clear Cookies and Data رو بزنید Accept Cookies رو روی حالت From Visited بگذارید و دوباره امتحان کنید .
  • چجوری وارد سافاری دیوایس بشم ؟
    پاسخ : روی آیکون اپلیکیشن اش کلیک کنید باز میشه دیگه! این آموزش رو با اپلیکیشن سافاری گوشی تون باز کنید. اون قسمتی که نوشته ” برای شروع کافی است از طریق اپلیکیشن Safari دیوایس خود وارد این لینک شده و سپس پس از باز شدن صفحه اقدام به نصب برنامه نمایید.” روی “این لینک” کلیک کنید تا وارد برنامه FreeMyApps بشه.
  • سلام ادمین مدت یک ماهه برنامه free my apps رو نصب کردم ۳۰۰۰ تا کردیت گرفتم و تونستم یه گیفت ۱۰ دلاری گوگل پلی بگیرم اما وقتی با هات اسپاد وارد بازی میشم و برای خرید ۱۲۰۰ تا جم کد گیفت کارتو وارد میکنم این پیام ارور داده میشه this code cannot redeemed your country حتی تو برنامه هم وقتی به قسمت گیفت میرم و روی گیفت کاری که بهم داده روی گزینه اول کلیک میکنم که وارد حساب کاربریم بشه باز هم همین ارور رو میده خواهشا راهنمایی کنید ؟
    پاسخ : سلام.متاسفانه من گوشیم آیفونه خیلی توی گوشی های اندرویدی وارد نیستم ولی با یک سرچ ساده “طریقه وارد کردن گیفت کارت گوگل پلی” توضیحات زیادی در مورد طریقه وارد کردن گیفت کارت گوگل پلی بدست میارید که راه حل مشکل شما هم شاملش میشه. در مورد اروری که می بینید هم مربوط به تنظیمات اکانت گوگل شماست. مطمئنا با تصحیح تنظیمات موقعیت اکانتتون (گذاشتنش روی امریکا) و غیر فعال کردن پیدا کردن خودکار لوکیشن گوشی تون مشکلتون حل میشه. در ضمن حتما مطمئن باشید که آی پی که برای انجام این کارها ازش استفاده می کنید آی پی امریکا باشه.
    شما باید در قسمت مدیریت برنامه ها برای هر کدوم از برنامه های google play store و google play service , کش رو پاک کنی(clear cache).بعدش قند شکن رو اجرا میکنی یا از برنامه تغییر آی پی استفاده میکنی.اونوقت جواب میده .
  • سلام گوشی من اندروید من گیفت کارت ده دلاری گوگل گرفتم حالا میخوام این اکانت فری ما ی اپ پاک کنم نمیشه برنامه رو پاک می کتم یا هر روشی نمیشه لطفا راهنمایی کنید میخوام از اول شروع کنم ؟
    پاسخ : برای شروع از اول لازم نیست برنامه رو پاک کنید.اگه هدفتون این هست که برنامه رو پاک کنید و دوباره نصب کنید تا دوباره اپلیکیشن هایی که قبلا یکبار دانلود کردید رو دانلود کنید و امتیازش رو بگیرید این کار امکان پذیر نیست چون IMEI گوشی شما که برای هر گوشی منحصر به فرد هست روی وبسایت فری مای اپس ثبت میشه و شما چه برنامه رو پاک کنید دوباره نصب کنید و یا هرکار دیگه ای باز هم به محض نصب برنامه توسط فری مای اپس شناسایی میشه
  • با سلام و خسته نباشید، عزیز از این برنامه همون روز اول تونستم ۴۰۰ امتیاز بگیرم، ولی الان حدود یکی دو هفتس اصلاً هیچ برنامه ای پیشنهاد نمیده! ایپی هزار تا کشور رو هم زدم ولی فایده نداره ؟
    پاسخ : تعداد اپلیکیشن هایی که معرفی میشه به میزان فعالیت شرکتی که این اپلیکیشن برای اونهاست، بستگی داره. مسلما اگه اونها با شرکت های نرم افزاری بیشتری قرارداد ببندن اپلیکیشن های بیشتری رو معرفی میکنند اگر هم کمتر فعالیت کنند کمتر میشه.البته اینکه میگید ای پی های مختلف رو انتخاب کردید و باز هم فایده ای نداشته، با توجه به میزان امتیازی که گرفتید فکر می کنم یک جای کارتون میلنگه چون باید بیشتر از این مقدار امتیاز در آورده باشید.
  • سلام من همین الان اینو خوندم .مرسی .فقط اگه این روش درست باشه میشه از امازون خرید کرد؟ بعد تو ایران چجوری میرسه به دستمون؟
    پاسخ : سلام. از اونجایی که آمازون ارسال کالا به ایران نداره شما نمی تونید کالای فیزیکی بخرید از آمازون. البته کتاب های الکترونیکی و این قبیل کالاهای دیجیتال رو میتونید. راه دیگه ای که بهتون پیشنهاد می کنم تبدیل امتیازاتتون به گیفت کارت Visa است. از طریق اون می تونید از سایت های چینی نظیر Aliexpress و … که ارسال به ایران دارند کالا تون رو تهیه کنید. در صورتی که استقبال بشه از این موضوع شاید در آینده نزدیک مطلبی در این مورد توی سایت منتشر کنیم. همین طور به زودی سرویس خرید از آمازون فعال در فروشگاه گیفت کارت باز دات کام فعال میشه .
  • در ابتدا که برنامه رو نصب میکردم ازمن شماره ویزا کارت خواست که من هم اسکیپ کردم. آیا این روی روند صدور ویزا کارت در آینده تاثیر نمیزاره؟ شما گفتیت یه پنل بهت میده. که این خیلی خوبه. بعضی از دوستان میگن حساب گوگلت شازژ میشه(البته من با پنل راحت ترم). در این صورت کارت به نام خودمون صادر میشه؟ در هنگام وارد کردن مشخصات در پنل, در صورتی که مشخصات حقیقیمونو وارد کنیم (کشور را ایران بنویسیم) به مشکل نخواهیم خورد؟
    روی آیفون هم همچین چیزی نمی خواد همون ابتدا هم.ربطی به حساب گوگل هم نداره.یه کد بهتون میده بعد از انتخاب گیفت کارت ویزا که اون رو توی سایتی که میگه (نیاز به ثبت نام دارید توی اون سایت) وارد میکنید و ازتون میپرسه چه نوع کارتی میخواهید مجازی یا فیزیکی (من تا بحال فیزیکی انتخاب نکردم البته،۳ دلار هم کم میکنه بابتش در ضمن.به کار ما که توی ایران هستیم هم نمیاد خیلی).بعد از اون ۲ تا کار می تونید انجام بدید هم همون موقع می تونید تبدیلش کنید به کارت که باید مشخصاتتون رو بدید و از اونجایی که ایران نداره پیشنهاد میکنم از دوست یا آشنایی که در خارج از کشور دارید کمک بگیرید و کارت رو به نام اون صادر کنید و یا اینکه امتیازاتتون رو بگذارید توی بانک خود سایت بمونه (مثلا ۵ تا از این امتیاز های ۱۰ دلاری که شد یکدفعه به یک گیفت کارت ۵۰ دلاری تبدیلش کنید) البته اینم بگم بابت هزینه نگه داری امتیازهاتون هم چه دو تا ۱۰ دلاری باشه چه ۱۰۰۰ دلار باشه ۵ دلار کم میکنه. ( من خودم این مورد رو انتخاب میکنم معمولا) در مورد اطلاعات کارت هم همونطور که گفتم اگه از کسی در خارج از کشور کمک بگیرید و اطلاعات درست وارد کنید حتما، وگرنه موقع خرید اون سایتی که ازش خرید میکنید پول رو از حسابتون بر میداره و در صورتی که نتونید هویت صاحب کارت رو اثبات کنید پولتون رو میخوره! البته این رو هم بگم شما همیشه قادرید اطلاعات کارتتون رو قبل از خرید از طریق پنلتون تغییر بدید. فقط حواستون باشه اگه از جایی خرید کردید و به مشکل برخوردید به هیچ عنوان تا قبل از اینکه مشکلتون حل نشده اطلاعات کارت رو دستکاری نکنید. (تجربه شخصیم میگه چیزی که براشون مهمه اعتماده و خیلی مواقع شده که با ارسال ایمیل و یک کپی پاسپورت حتی خودتون مشکل رو براتون حل میکنند) موفق باشید .

همین طور سوالات بسیار دیگری پرسیده شده است که سعی کردیم تا جای امکان پاسخ همه آنها را ارسال کنیم . این مطلب برگرفته شده از سایت icut . ir و candida . ir می باشد و گیفت کارت باز هیچ مسئولیتی درباره این اپلیکیشن ندارد . لطفا برای استفاده و نصب این اپلیکیش از فروشگاه گوگل پلی و اپ استور اپل اقدام کنید .

آموزش دریافت گیفت کارت رایگان

تو این پست قصد داریم نحوه دریافت گیفت کارت رایگان رو از طریق برنامه های پرطرفداری که وجود دارند توضیح بدیم.

نکته مهم : مسئولیت انجام دادن این آموزش و تمامی آموزش های مشابه ( گیفت کارت رایگان پلی استیشن ، گیفت کارت رایگان ایکس باکس ، گیفت کارت رایگان آیتونز استیم )برعهده خود کاربر میباشد.

تو چرخ زدنامون توی نت، خیلی وقتا با جمله هایی مثل گیفت کارت رایگان آیتونز یا گیفت کارت رایگان گوگل پلی و … برخورد کردیم.حالا ما گیفت کارت رایگان می خایم!!!

برای اینکه بتونیم اونا رو بدست بیاریم باید چکار کنیم؟

بنظرم حس خیلی لذت بخشیه که پول ندی و با یکی دو روز بازی کردن بتونی انواع گیفت کارت ها مثل گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت گوگل پلی ، ایکس باکس، آمازون و …. اونم رایگان بگیری! تازه همیشه هم بتونی از این روش استفاده کنی و محدودیتی هم واست در نظر نگیرن! پس اگه شما هم علاقه دارین که بتونید با این وضع بالا و پایین شدن دلار نخاین هی پول به خرید گیفت کارت بدید، اینجاست که می تونید با ما همراه بشید!

تا روش ها و برنامه هایی که این گیفت کارت ها رو ارائه میدن رو بشناسید! برای اون دسته از کاربرای عزیزمون که با گیفت کارت و انواع اون خیلی آشنایی چندانی ندارن می تونن پست آموزشی گیفت کارت و ردیم کردن گیفت کارت چیست رو در همین سایت مشاهده کنند.
روش های دریافت گیفت کارت رایگان

همونطور که در بالا هم گفتیم برنامه های خیلی زیادی هستند که ما با ثبت نام و بازی کردن و امتیازایی که  کسب می کنیم، می تونیم  ازشون گیفت کارت رایگان بگیریم!

ما  در این آموزش قصد داریم ۴ برنامه ای که گیفت کارت رایگان میدن و این روزا خیلی پرطرفدارن رو به شما معرفی کنیم.

برنامه اول: برنامه  free my apps

برنامه free my apps، دریافت گیفت کارت رایگان از free my apps، دانلود برنامه free my apps

چرا برنامه  free my apps جز برنامه های پرطرفداره؟؟

۱۰۰% تضمینیه
حداکثر بعد از ۳ یا ۴ روز می تونیم اولین گیفت کارت ۱۰ دلاری مون رو بگیریم.
برنامه هاش درجه بندی شدس و امتیازای خوبی با توجه به درجه ها میده.
فقط با دانلود کردن برنامه می تونیم امتیاز بگیریم و نیازی نیست فرم پر کنیم یا درخواست بدیم!
نصب اون به نسبت بقیه برنامه ها سریعتر و آسونتره
امتیاز اشتراک گذاری برنامه بالاس( ۱۵نفر به این برنامع دعوت کنیم می تونیم ۱۰تا گیفت کارت رایگگان بگیریم).
خیلی سریع کد گیفت کارت رو  بعد از تبدیل شدن امتیاز تحویل میده!
ارائه انواع گیفت کارت هایی نظیر: گوگل پلی، آمازون، آیتونز، و …
و …

اما این برنامه یک سری محدودیت هم داره از جمله:

روی دستگاه ایی که جلبریک شده اند کار نمیکنه، مگه یک توئیک جلبریک کم حجم روی اون نصب کنیم تا قابلیت استفاده در دستگاه های جلبریک شده هم پیدا کنه.

البته برای  رفع این مشکل می تونید برنامه xCon Alias رو از قسمت سیدیا ( sydia) نصب کنید.

حالا برای شروع، باید برنامه free my apps رو دانلود کنیم.

دقت کنید که این لینک ها فقط از طریق موبایل (اپل یا اندروید) قابل استفاده هستند.

از طریق مرورگر safari ( سافاری)، اقدام به دانلود برنامه Free My Apps  میکنیم.

بعد از دانلود و نصب برنامه، وارد صفحه جدیدی میشیم.

گزینه get started رو انتخاب می کنیم.

نصب برنامه free my apps، صفحه ورود برنامه free my apps، انتخاب گزینه Get started

بعد از انتخاب گزینه get started، تو صفحه باز شده گزینه okay رو انتخاب می کنیم.

اجازه استفاده از free my apps، ثبت نام در برنامه free my apps، زدن گزینه okay

وقتی okay رو کلیک میکنیم، وارد یک صفحه دیگه میشیم.

در اکثر سایت ها در این صفحه باید آیدی و رمز عبور رو وارد کنیم، اما این سایت یک پروفایل روی گوشیمون نصب میکنه تا به وسیله اون بتونه ما رو بشناسه.

اول باید روی گزینه installکلیک کنیم و سپس گزینه install now  رو انتخاب کنیم.

نصب پروفایل برنامه free my apps، انتخاب گزینه install، انتخاب گزینه install now

و بعد از اون باید یکبار قفل گوشیمون رو تو کادری که باز میشه ثبت کنیم.

کادر enter pass code، وارد کردن کد قفل گوشی، تأیید کد ثبت شده

برای اینکه بتونیم به راحتی امتیازمون رو چک کنیم می تونیم یک میانبر روی صفحه آیفن یا آی پدمون بذاریم.

ایجاد Shortcut، انتخاب گزینه add to home screen، انتخاب گزینه add

اول  آیکون شماره ۱ رو انتخاب می کنیم، سپس گزینه add to home screen رو انتخاب می کنیم.

سپس انتخاب گزینه add، و در نهایت میبینیم آیکون برنامه به صفحه گوشی ما اضافه شده است!

تا اینجا ثبت نام ما تو این سایت کامل میشه و می تونیم  وارد برنامه Free My Apps بشیم.

تکمیل ثبت نام، دانلود برنامه مشخص شده free my apps، نصب برنامه معرفی شده از طرف free my apps

کادر قرمز رنگ بالای صفحه امتیاز هایی که کسب کردیم رو نشون میده.

بر روی اپلیکیشنی که معرفی شده است کلیک می کنیم و وقتی به app store منتقل شدیم برنامه رو نصب می کنیم.

حدود ۳۰ الی ۴۰ ثانیه در محیط برنامه باقی می مونیم. و سپس از برنامه خارج می شیم.

مجددا وقتی به برنامه Free My Apps ، وارد بشیم می بینیم که امتیاز اون برنامه به حساب ما واریز شده و سایر منوها و بازی های دیگه فعال شدن!

بعد از اجرای  مجدد برنامه، در قسمت Sponsors  لیستی از اپلیکیشن هایی رو نشون میده که جلوی هر کدوم امتیاز  اون برنامه یا بازی نوشته شده.

یادتون باشه برای دانلود برنامه یا بازی در سیستم عامل های ios باید از اپل آیدی استفاده کنید.

(چنانچه با ایجاد ساخت Apple id آشنایی ندارید به پست  ساخت اپل آیدی رایگان آمریکا مراجعه فرمایید.)

فعال شدن قسمت sponcer، انتخاب برنامه دلخواه از لیست برنامه free my apps، دریافت امتیاز برنامه انتخاب شده

یک راه دیگه واسه افزایش امتیازمون استفاده از قسمت share این برنامس!

از طریق ۴ روش که شامل: توییتر، فیس بوک، ایمیل و پیام کوتاه میشن،  دوستامون رو به این برنامه دعوت کنیم و به ازای هر نفر ۲۰۰ امتیاز بگیریم!

انتخاب گزینه share، اشتراک برنامه از طریق sms و فیس بوک، اشتراک برنامه از ایمیل

اما نکته ای که باید توجه کنیم اینه که هر زمانی که یکی از دوستامون لینک برنامه ای رو که واسش فرستادیم نصب کنه و اپلیکیشن دانلود کنه ۲۴  ساعت بعد، امتیاز وارد حساب ما میشه!

خب حالا ما ثبت نام کردیم، بازی گرفتیم، اشتراک گذاری هم انجام دادیم و یه امتیاز خوب هم بدست آوردیم!

حالا چطوری امتیازامون رو به گیفت کارت تبدیل کنیم؟
نحوه دریافت گیفت کارت مجانی

ما خیلی راحت می تونیم امتیازامون رو به گیفت کارت تبدیل کنیم!

تنها کاری که باید انجام بدیم استفاده از گزینه  gift، که در نوار منو به راحتی دیده میشه!

انتخاب گزینه gift، لیست گیفت کارت های موجود، اتنخاب گیفت کارت متناسب با امتیاز

می تونیم به دلخواه با توجه به امتیازمون، گیفت کارت مورد نظرمون رو انتخاب کنیم!

مثلا من ۱۵۰۰ امتیاز کسب کردم، می تونم یک گیفت کارت ۵ دلاری آمازون رو بگیرم.

بعد از اینکه گیفت کارت رو انتخاب کردم تو صفحه جدیدی که باز میشه برای قبول کردن تبدیل امتیاز به گیفت کارت، گزینه  okayرو میزنیم.

بعد از چند لحظه کد گیفت کارت برای ما فرستاده میشه. با انتخاب گزینه redeem now کد گیفت کارت رو وارد حساب خودمون کنیم.

انتخاب گیفت کارت، انتخاب گزینه okay، انتخاب گزینه redeem now

مثلا یک ویزا کارت گرفتیم وقتی گزینه redeem now رو بزنیم وارد حساب کاربری میشیم و مبلغ گیفت کارت رو وارد حساب خودمون می کنیم.

اگه از آیپد استفاده می کنید این اپلیکیشن برنامه های خاصی رو برای اون در نظر گرفته و امتیازات بالایی رو برای برنامه های  این دیوایس اختصاص داده!

خب تا اینجا ما برنامه  Free My Apps رو برای سیستم عامل اپل توضیح دادیم.

برای اینکه در سیستم عامل اندروید بتونیم گیفت کارت رایگان بگیریم، چه کاری باید انجام بدیم؟
روش استفاده از Free My Apps در سیستم عامل اندروید

برنامه free my apps برای اندروید، استفاده از برنامه free my apps در اندروید، دریافت گیفت کارت رایگان برای اندروید

اول از همه از طریق برنامه گوگل پلی، برنامه Free My Apps  بگیریم و اون رو نصب کنیم.

لینک دانلود Free My Apps  اندروید

البته  فراموش نکنین که قبل از نصب کردن Free My Apps، حتما   V……P…..Nرو فعال کنید.

اگه این کارو انجام ندیم پیغام عدم پشتیبانی از برنامه تو کشورمون رو نشون میده!

بعد از نصب برنامه، از ما میخاد که از طریق اکانت فیس بوک مون وارد برنامه بشیم.

دانلود برنامه free my apps اندروید، نصب برنامه free my apps اندروید، انتخاب گزینهsign in facebook

در صفحه جدیدی که باز میشه باید آیدی و رمز عبور رو وارد کنیم.

اگر اکانت فیس بوک نداشته باشیم از طریق گزینه create new account   می تونیم اکانت بسازیم.

log in free my apps، وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، ساخت اکانت جدید

وقتی وارد برنامه بشیم مثل روش اپل، لیستی از برنامه ها رو نشون میده که با توجه به امتیازشون انتخاب می کنیم.

بعد از انتخاب برنامه و زدن ok وارد گوگل پلی میشیم و برنامه شروع به دانلود شدن می کنه.

انتخاب برنامه، زدن گزینه okay، شروع دانلود برنامه از گوگل پلی

در واقع زمانی که وارد Free My Apps  بشیم متوجه میشید تمامی مراحل برای دریافت بازی، تبدیل امتیاز به گیفت کارت، وارد کردن کد و … مشابه سیستم عامل ios است.

برنامه اول تموم شد!

حالا دومین برنامه ای که به ما گیفت کارت رایگان میده و الان میخایم از اون صحبت کنیم  برنامه App Bounty است!

برنامه App Bounty

برنامهapp bounty برای اپل، برنامهapp bounty برای اندروید، معرفی برنامهapp bounty

برنامه App Bounty تا اواسط سال ۲۰۱۴ تنها برنامه ای بود که گیفت کارت رایگان ارائه میداد.

و بعد از اون برنامه های مشهور دیگه ای مثل برنامه Free My Apps  و top loot وارد عرصه کار شدند!

اما هنوز هم به خاطر یک سری دلایل از برنامه App Bounty استفاده میشه. که بد نیست با هم اونا رو مرور کنیم!
دلایل استفاده از برنامه App Bounty

یک سری برنامه های ویژه داره که روی بقیه پلت فرم ها مشاهده نمیشه.
تمام کشورهایی که گیفت کارت رایگان دارن در اون پشتیبانی میشه.
امتیاز خوبی با توجه به درجه برنامه به ما میده اما زمان دادن امتیاز کمی طول میکشه، اما بخاطر برنامه های خاص و ویژه ای که ارائه میده این زمان تأخیر جبران میشه.

اما این برنامه هم محدودیت هایی رو داره که می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

تأیید گیفت کارت های رایگان ممکنه چندروزی طول بکشه.
امتیاز اشتراک گذاریش پایینه ( ما باید ۱۰۰نفر رو به این برنامه دعوت کنیم تا بتونیم ۱۰تا گیفت کارت رایگان بگیریم).

لینک دانلود برنامه appbounty برای اپل

لینک دانلود برنامه appbounty برای اندروید

بعد از اینکه این برنامه رو دانلود و نصب کردیم، به دو طریق می تونیم وارد برنامه بشیم.
۱- از طریق اکانت فیس بوک

اگه از اکانت فیس بوک وارد برنامه بشیم به راحتی ۵۰ امتیاز   بدون زحمت به حساب ما واریز میشه!
۲- استفاده از get started now

مثل دو روش قبلی وارد برنامه میشیم و با انتخاب بازی امتیاز مربوط به اون رو میگیریم و وقتی امتیازمون به حد نصاب رسید گیفت کارت مورد نظرمون رو انتخاب می کنیم.

روش ورود به برنامه appbounty،انتخاب گزینه signup whith facebook، انتخاب گزینه get started now

البته اگه دوست دارید یه ۵۰ امتیاز دیگه بدون اینکه بخاین برنامه ای دانلود کنید بگیرید، کافیه تو قسمت invite کد blnpytdo رو وارد کنید و از ۵۰ امتیاز دیگه ای که به دست میارید لذت ببرید!

انتخاب گزینه invite، وارد کردن کدblnpytdo، انتخاب گزینه go

اینم امتیازایی که در قسمت rewards  این برنامه لیست شدن که حدنصاب امتیازا رو برای گرفتن گیفت کارت نشون میده.

انتخاب گزینه rewards در appbounty،انتخاب برنامه موردنظر از لیست، دانلود برنامه مورد نظر در app bounty

سومین برنامه ارائه دهنده گیفت کارت رایگان، برنامه Feature Points هستش که قصد داریم توضیحاتی در خصوص این برنامه بدیم.

برنامه Feature Points

معرفی برنامه Feature Points برای دریافت گیفت کارت رایگان، برنامه Feature Points برای اپل، برنامهFeature Points برای اپل

برنامه ای که مدت خیلی زیادی داره فعالیت میکنه و یکی از ویژگی هایی که باعث جذابیت بیشتر اون شده استفاده از سیستم پرداخت paypal است.

همچنین کسایی که از طریق یوتیوب از این برنامه استفاده  می کنند و از اون پشتیبانی می کنند باعث شده  قابلیت هایی به اون اضافه بشه!
بعضی از این قابلیت ها شامل این موارد میشه:

امتیاز خوب نسبت به درجه برنامه ( مثل دو تا برنامه قبلی!!!!)
پرداخت با PayPal هم داره، که با ۳ دلار ایالات متحده و بسیاری از برنامه های از پیش پرداخت شده، شروع میشه!
تمام گیفت کارت های رایگان کشورهای مختلف رو هم پشتیبانی می کنه.

نکته منفی این برنامه، اینه که اکثر گیفت کارت های رایگان ۱۰ دلاری (مخصوصا مال آمریکا)  به فروش رفته و باید چندین روز صبر کنیم تا دوباره در دسترس قرار بگیرن.

لینک دانلود برنامه  Feature Points  برای اپل و اندروید

بعد از اینکه برنامه رو با توجه به سیستم عامل گوشیتون دانلود و نصب کردید.

دقیقا مثل برنامه free my app  وارد برنامه میشید اول برنامه ای که خودش معرفی کرده رو نصب می کنید.

حدود  ۳۰ الی ۴۰ ثانیه داخل برنامه می مونید بعد از اون خارج میشید و با انتخاب گزینه get point  بقیه برنامه ها رو دانلود و نصب می کنید.

انتخاب گزینه get point، دانلود برنامه معرف شده، نصب برنامه معرفی شده

تفاوتی که این برنامه با سایر برنامه ها داره اینه که ما بدون نیاز به گرفتن گیفت کارت، با استفاده از امتیاز ها و اپل آیدی مون از app store بازی یا برنامه بگیریم.

تنها کاری که لازمه انجام بدیم اینه که وارد قسمت rewards برنامه میشیم و بازی یا هر برنامه ای که نیاز داشتیم رو انتخاب کنیم و اون رو بگیریم.

قسمت rewards در Feature Points،انتخاب برنامه دلخواه، دریافت برنامه یا گیفت کارت

چهارمین روش و اخرین روشی که تو این پست میخایم راجبش صحبت می کنیم، معرفی برنامه tap loot هست.

معرفی برنامه taploot برای دریافت گیفت کارت رایگان، برنامه taploot برای اندروید، برنامه taploot برای اپل

برنامه taploot هم اکثر قابلیت ها و ویژگی هایی که داره مشابه با ۳تا برنامه دیگه ای که توضیحشون دادیم!

این برنامه هم از همه گیفت کارت های رایگان کشور های مختلف پشتیبانی میکنه.
امتیاز اشتراک گذاریش خوبه و با هر ۲۰ تا دعوت از دوستامون ، ۱۰ تا گیفت کارت آمریکا میده.
ولی تأیید شدن کدها، ۴۸ ساعت زمان میبره.

لینک دانلود برنامه taploot

تمام برنامه هایی که گیفت کارت رایگان ارائه میدن، مراحلی که باید طی بشه تا بتونید گیفت کارت رایگان رو بگیرید تا ۹۰% مشابه هم هستند .

چه از سیستم عامل اندروید استفاده کنید چه ios!

فقط اسم گزینه های منو عوض شده وگرنه از دید من که همشون مثل هم بودن!

حالا که به آخر پست رسیدیم لازمه یک سری  نکات رو برای کامل تر کردن این آموزش توضیح بدم.
نکته اول:

می تونید برای به دست آوردن امتیاز بیشتر و گرفتن گیفت کارت رایگان همزمان از این ۴ تا برنامه استفاده کنید!

اما چطور همچین چیزی ممکنه؟

شاید بنظرتون این جمله درست باشه:  برنامه ای که توی هر ۴ تا سرویس  بطور مشترک هست فقط یک امتیاز میتونیم ازش بگیریم.

ولی این جمله درست نیست!

می تونیم از یک برنامه خاص که تو  تک تک ۴ تا سرویسی که معرفی کردیم  هست امتیاز بگیریم!

تمام برنامه ها رو باز می کنیم، و آن ها را به صفحه ای  میبریم که باید در محیط App Store و یا Play Store  برنامه رو برای دانلود کلیک کنیم، اما فعلا نباید هیچ کاری انجام بدیم.

بازی که در همه ی برنامه ها مشترک هست رو انتخاب می کنیم و از برنامه اول شروع به دانلود می کنیم.

به محض اینکه دانلود شروع شد بلافاصله برنامه بعدی رو باز می کنیم و دوباره همون بازی رو برای دانلود انتخاب می کنیم.

باز کردن همزمان برنامه های دریافت گیفت کارت رایگان، انتخاب یک برنامه مشترک در برنامه های دریافت گیفت کارت، دانلود برنامه مشترک

موضوع به این شکله که زمانی که برنامه ای رو از app tore دانلود می کنیم فقط متوجه همون کاری که انجام میده هست.

به همین خاطر می تونیم قبل از اینکه دانلود یک برنامه تموم بشه، از سرویس های دیگه استفاده کنیم و اون برنامه رو دانلود کنیم.

وقتی دانلود تموم شد برنامه رو ببندیم! ولی هیچکدوم از سرویس ها متوجه نمیشن که ما امتیاز های جداگانه ای از یک بازی به دست آوردیم.

البته گاهی این روش جوابگو نیست، و نکته مهم اینه که حتما قبل از اتمام دانلود روی برنامه کلیک کنید.
نکته دوم:

اینه که با استفاده از آپل آیدی آمریکا و تغییر دادن آدرس های  ip می تونیم به برنامه های بیشتری برای دریافت گیفت کارت رایگان دسترسی داشته باشیم.
نکته سوم:

مربوط به تعداد برنامه هایی میشه که کمپانی ها در اختیار این سرویس ها قرار میدن!

مثلا ممکنه در یک روز چندین برنامه تو این سرویس ها گذاشته بشه اما گاهی هیچ برنامه ای گذاشته نشه، این یک اتفاق طبیعی هست و همیشه تعداد برنامه ها ثابت نیست.
نکته چهارم:

فقط محض یادآوری گفته میشه که در اپل فقط از مرورگر سافاری و در اندروید از مرورگر کروم استفاده میشه!

و حرف آخری که در ادامه این نکته ها لازمه بگم اینه که بغیر از این ۴ برنامه ای که معرفی شدن، خیلی برنامه های دیگه ای برای گرفتن گیفت رایگان وجود داره.

اما مهترین برنامه هایی که الان رو بورسه این ۴ تا برنامس!

ولی خب شما می تونید روش های دیگه رو هم بررسی کنید و اونی که بنظرتون ساده تر هست رو انتخاب کنید!

اما کل این برنامه ها ماهیت و روش های امتیاز گرفتنشون مثل همه!

تو بررسی هایی که  در خصوص نظرای کاربرا انجام دادم، متوجه شدم تعدادی از کاربرا استفاده از این برنامه ها رو وقت تلف کردن می دونستن!

و ترجیح می دادن گیفت کارت بخرن!

بعضیا که زمان بیشتری داشتن و اقتصادی تر فکر می کردن ترجیح میدادن با استفاده از این روش ها گیفت کارت رایگان بگیرن!

این بستگی به شما داره که چه چیزی رو ترجیح میدید اینکه زمان بذاریدو یاد بگیرید و یا اینکه با خرید گیفت کارت زمان را برای خود بخرید.

یا بازی کنید و با امتیاز جمع کردن گیفت کارت رایگان گیرتون بیاد!

خوشحالیم که تا پایان آموزش ما رو همراهی کردید!!!

برای دیدن  سایر آموزش ها به سایت بخش آموزش یک سری بزنید!

این آموزش گیفت کارت رایگان نیز در وبگردی سایت های ایرانی می باشد پس مواظب استفاده از برنامه های مورد نظر باشید چون گیفت کارت باز هیچ مسئولیتی بابت این ۴ روش گیفت کارت رایگان ندارد .

دریافت رایگان گیفت کارت با تماشای ویدئو؛ معرفی اپلیکیشن AppJoy Nana برای iOS

ویدئوهای جذاب ببینید، گیفت کارت رایگان ببرید، AppJoy Nana اپلیکیشنی جدید است که با تماشای ویدئو به شما کارت های مختلف نظیر گیفت آیتونز، گیفت آمازون و بسیاری دیگر می بخشد.

گیفت کارت رایگان گوگل
برنامه گیفت کارت رایگان

توجه کنید با هر تماشای ویدئو به شما امتیاز تعلق می گیرد، با جمع شدن امتیاز و رسیدن به حد نصاب می توانید با امتیاز های به دست آمده به طور نامحدود گیفت بخرید، ۴۸ ساعت بعد از خرید کد کارت مورد نظر را در ایمیل خود خواهید دید!

دانلود اپ بونتی AppBounty – Free gift cards 1.6.1 دریافت گیفت کارت رایگان اندروید

اگر به دنبال دریافت گیفت کارت رایگان هستید پیشنهاد میکنیم AppBounty – Free gift cards 1.6.1 را امتحان کنید. با دانلود برنامه ها و بازی های مختلف از مارکت گوگل پلی برای خود اعتبار بیشتری در AppBounty بدست آورید و با آن اعتبار جواهرات، الماس، کلوچه، سکه های طلای مجازی و از این قبیل که در بازی ها کاربرد دارند بخرید. از این برنامه میتوانید برای دریافت برنامه های جدید و جالب استفاده کنید و ضمنا ما به شما کارت هدیه رایگان برای خرید از گوگل پلی، آیتیونز، آمازون، ایکس باکس لایو و … خواهیم داد. این برنامه به پیشنهاد میلاد عزیز از کاربران گرامی گت اندروید به سایت اضافه شده است.

مزایای استفاده از برنامه AppBounty اندروید :
✤ دریافت آیتم های رایگان در قبال دانلود و نصب برنامه ها، بازی ها و موسیقی رایگان از گوگل پلی، آیتیونز، آمازون و …
✤ کارت های هدیه ما محدودیت مرزی ندارند و نه فقط در آمریکا بلکه در تمام کشورها قابل ارائه هستند

طرز کار برنامه:
◆ برنامه ها و بازی های مختلف همچون Angry Birds و Heroes of Dragon Age را دانلود کنید.
◆ برای هر برنامه یا بازی که دانلود میکنید ۵۰۰ اعتبار که ارزشی معادل یک دلار دارد دریافت کنید.
◆ از اعتبارات خود برای خرید کارت هدیه از iTunes, Amazon, Xbox, Steam, PlayStation و … استفاده کنید.

کاربران برنامه:
✓ کسانی که به دنبال چیزهای رایگان هستید از بازی و موسیقی گرفته تا جوراب
✓ کاربران کنسول های Xbox و PlayStation که میخواهند خرید درون برنامه ای داشته باشند.
✓ کسانی که از بازی های Minecraft، Heroes of Dragon Age gamers یا سیستم Steam استفاده میکنند.

آموزش بدست آوردن گیفت کارت رایگان اپل

اگر شما صاحب یک آیفون یا یک آیپد باشید، حتما برایتان پیش آمده تا زمانی که در اپ استور در حال گشت و گذار میان اپلیکیشن ها هستید، به اپلیکیشن های پولی برخورد کنید. اپل به دلیل محدودیت های زیادی که در نظر گرفته است امکان نصب اپلیکیشن های پولی را بصورت کرک شده و رایگان خیلی سخت کرده است. البته در حال حاضر برنامه هایی وجود دارند که می توانید توسط آنها اپلیکیشن های پولی زیادی را نصب کنید اما احتمال کرش شدن اپلیکیشن ها و کند شدن دستگاه تان هم وجود دارد.

در این مطلب قصد داریم تا روشی را به شما معرفی کنیم، بتوانید به رایگان یک گیفت کارت ۱۰ دلاری یا بیشتر را بدست آورید و برای خرید اپلیکیشن ها یا پرداخت های درون برنامه ای از آن استفاده کنید.

آموزش بدست آوردن گیفت کارت رایگان اپل
آموزش بدست آوردن گیفت کارت رایگان اپل

روش کار بسیار راحت است، ابتدا باید از اپ استور اپلیکیشن Cash for Apps را دانلود کنید. زمانی که اپلیکیشن را باز کنید، می بینید که برنامه ها و بازی ها مختلفی به شما معرفی می شود و به ازای نصب هر کدام از آنها امتیازی به شما داده می شود. با نصب چند اپلیکیشن و بازی که رایگان هستند و برای شما هزینه ای ندارد مقداری امتیاز کسب می کنید و در صورت حد نصاب رسیدن امتیاز شما می توانید امتیازتان را تبدیل به گیفت کارت ۱۰ دلاری کنید. در واقع وقتی به اندازه لازم امتیاز جمع کنید اپلیکیشن در ازای آن به شما کد گیفت کارت می دهد.

دانلود اپلیکیشن Cash for Apps

برای اینکه راحت تر متوجه شوید اجازه دهید با هم روند بدست آوردن یک گیفت کارت ۱۰ دلاری رایگان را بررسی کنیم. برای یک گیفت کارت ۱۰ دلاری رایگان از طریق این اپلیکیشن لازم است که ۳۰۰۰ امتیاز جمع آوری کنید. از طرفی دانلود اپلیکیشن های پیشنهادی مانند توییتر و اسپاتیفای ۲۸۴ امتیاز به شما می دهد. حالا با نصب اپلیکیشن های بیشتری که پیشنهاد داده شده می توانید به امتیاز ۳۰۰۰ برسید و در نهایت امتیازتان را تبدیل به گیفت کارت کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

گیفت کارت های رایگان با پاسخ دادن به نظرسنجی شرکت ها

شروع به کار با پول و هدیه رایگان کارت از نام تجاری بازرگانان با پاسخ نظر سنجی تحقیقات بازار به پاداش باشد. مورد اعتماد از سال ۲۰۰۷، ثبت نام برای آزاد امروز!

شما می توانید از بیش از ۱۰۰ مارک های بزرگ در کارت های هدیه را انتخاب نمایید. از مارک های نام های بزرگ مانند Gap، Walmart، CVS، نایک و یا ULTA به مارک های بزرگ مانند بازی XBOX، Steam و یا پلی استیشن – شما در حال رفتن به پیدا کردن آنچه شما می خواهید! شروع به کار و دریافت کارت های هدیه خود را امروز!

با مراجعه به سایت prizerebel . com  و شرکت در نظرسنجی های شرکت های بزرگ شما می توانید با جمع آوری امتیاز به گیفت کارت مجانی دسترسی پیدا کنید . امید واریم که شرکت های IT و بزرگ ایرانی به اقدام به ساخت و توسعه زیرساخت های گیفت کارت های مجازی جهت ارج نهادن به مشتریان کنند . گیفت کارت دیجی کالا ، گیفت کارت کافه بازار و … گیفت کارت های ایرانی هستند که به مرور زمان وارد بازار این محصولات خواهند شد .

گیفت کارت رایگان و سخن ما

شاید با خواندن این مطلب به این نتیجه رسیده باشید که مسیر زیادی برای به دست آوردن گیفت کارت های رایگان و مجانی زمان خواهد برد . بله خواننده گرامی شرکت های بزرگ جهت انجام تبلیغ و امور خود از طریق شیوه های گوناگون اقدام به جذب مخاطب می کنند که یکی از این شیوه ها گیفت کارت رایگان می باشد . شاید برای به دست آوردن یک گیفت کارت ۵ دلاری آیتونز بیش از ۲-۳ ماه بخواهید وقت صرف کنید . اگر وقت این کار رو ندارید و قصد خرید گیفت کارت به صورت سریع دارید می توانید از فروشگاه گیفت کارت باز دات کام به آدرس giftcardbaz.com اقدام به خرید گیفت کارت کنید .

در صورت داشتن هر گونه سوالی درباره گیفت کارت های رایگان و مجانی می توانید از قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید .

۲۳ دیدگاه

  1. دوست عزیز یه برنامه هم به من نمیده میگه تو کشورتون نیست چیکار کنم

  2. سلام ایا راهی هس ک بشه در ویندوز گیفت رایگان بدست اورد؟چون نسبت به اندروید راحتره و راحتر میشه ip عوض کرد

  3. عمو من حداکثر ۳۰ تا بازی دان کردم و بازی کردم ولی هیچ امتیازی نداد راهنمایی کنید

  4. سلام ببخشید واسه کامپیوترهم می شه از اینا استفاده کرد ؟

  5. سلام
    من حالا اگه این اپ رو استفاده کنم و امتیازم رو زیاد کنم آیا میتونم از اون استیم والت بگیرم؟؟؟
    جوابتونو به ایمیلم بفرستین لطفا
    ممنون

  6. حتی وقتی با وی پی اس وارد featurepoints میشی، میگه وی پی انو خاموش کن! سرور مجازیه! این از کجا میفهمه؟! جالبه سایتش باز میشه ولی ایمیا وریفای باز نمیشه.

  7. سعید موسوی

    سلام
    من گیفت کارت را تونستم از سایت تراپی تهیه کنم ئیشنهاد می کنم به سری به این سایت بزنید

  8. سلام بدونه حساب فیسبوک هم میشه به برنامه freemyappsوارد شد

  9. سلام خسته نباشید من نمیتونم از مرورگر برنامه free my appsرو دانلود کنم ینی گزینه ای برا دانلود نیست

  10. محمد جواد

    ببخشید من اینکارایی که گفتین رو قبلا انجام دادم هم توی برنامه هم توی سایت های معتبر ولی اکثرا میگن که نظرسنجی یا یه برنامه نصب کنین تا براتون ارسال کنیم همین کار رو میکنم ولی اصلا انگار نه انگار انجام شده نوشته در حال چک کردن اینکه شما اون عمل رو انجام دادین یا نه ولی در واقع اون برنامه یا نظر سنجی رو انجام دادم ولی سایتا و برنامه ها اصلا تشخیص نمیدن و میگن شما انجام نداده اید. لطفا کمک،کنید چیکار کنم

  11. سلام
    در روش اول گفته شده که باید ثبت نام کنیم تا بصورت شانسی گیفت کارت بگیریم
    میخواستم بدونم کجا باید ثبت نام کنیم؟

  12. سلام چرا وقتی حتی با قند شکن(در انواع آیپی) یا بدون قند شکن میرم میگه اینترنت شما قطعه اون تیک بالای گزینه‌ی استارت رو هم میزنم لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

  13. سلام . ببخشید با برنامه ى Free my apps میتونم برای PS4 کد دریافت کنم ؟

  14. گیفت کارت برای پی اس فور

  15. سلام تورخدا کمکم کنید مشکل اولم اینه که اصلا وارد سایت دانلود free my apps نمیشه _ دوم ،برنانه app bounty رو نصب کردم اونم با هیچ کدوم از راه ها وارد نمیشه ، ترو قرآن یکی کمکم کنه یکمی گیفت کارت برای پابجی میخوام چند روزه کور شدم اینقدر این سایت اون سایت رفتم آیدی تلگرامم @danialwr هست تروخدا کمکم کنید (هرکی کمکم کنه با کد اون وارد برنامه میشم) یکی بیاد و یک برنامه خوب بهم معرفی کنه با آموزشش و وسایل مورد نیازش و گیفت کارتش برای بازی پابجی هم باشه

  16. پوریا عباسی اذر

    ببخشید وقتی وارد برنامه میشم میگه آفلاین هستید و واردش نمیشه ولی اینترنتم خوبه چی کار کنم ؟

  17. پوریا عباسی اذر

    ببخشید میشه لینک دانلود free my apps از گوگل پلی رو بدین چون پیداش نمیکنم

    • باید حافظه دیتای گوگل پلی رو پاک کنی و فیلترشکنو روشن کنی و دوباره وارد بشی اون وقت همه چیز هست

  18. سرکاریه ، وقتتونو هدر ندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *