معماری
خانه / نقد و بررسی تخصصی / کپکام می‌خواهد در روز اول ۴ میلیون نسخه رزیدنت اویل ۷ بفروشد

کپکام می‌خواهد در روز اول ۴ میلیون نسخه رزیدنت اویل ۷ بفروشد

بازی «رزیدنت اویل ۷» (Resident Evil 7) چند ماه دیگر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی راهی بازار می‌شود و شرکت «کپکام» (Capcom) هم امید زیادی به این عنوان دارد. «آنتوان مولانت» (Antoine Molant) مدیر بخش بازاریابی کپکام گفته که این شرکت قصد دارد در روز اول عرضه‌ی Resident Evil 7 بیش از چهار میلیون نسخه از این بازی بفروشد.

مولانت در صحبت‌هایش گفت:” بازی رزیدنت اویل ۷ از نظر تجاری برای کپکام بسیار مهم است و بزرگ‌ترین بازی این شرکت به حساب می‌آید. با توجه به پیش فروش‌های انجام شده و بازخوردهایی که دریافت کردیم، می‌توانیم به چیزی که انتظار داریم دست پیدا کنیم. واکنش مردم در کشورهای مختلف نسبت به این بازی فوق‌العاده بوده و به همین سعی داریم بهترین کار خودمان را در اختیار مردم قرار دهیم.”

رزیدنت اویل ۷

رزیدنت اویل ۷
رزیدنت اویل ۷

شرکت کپکام در چند وقت گذشته تریلرهای مختلفی از این عنوان منتشر کرده و حتی یک نسخه‌ی کلکسیونی هم از این عنوان راهی بازار کرده است. حتی دموی قابل بازی این عنوان هم چند ماهی می‌شود که برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شده و امروز هم کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند این دمو را دانلود کنند و به تجربه‌ی آن مشغول شوند.

بازی رزیدنت اویل ۷ قرار است تا چند وقت دیگر راهی بازار شود.

منبع: VG247

تلگرام
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *