معماری
خانه / پلی استیشن 5 / مدیر اجرایی سونی | پلی‌ استیشن ۵ بهترین لاین‌ آپ بازی‌های دوره‌ی عرضه را در تاریخ پلی‌ استیشن خواهد داشت

مدیر اجرایی سونی | پلی‌ استیشن ۵ بهترین لاین‌ آپ بازی‌های دوره‌ی عرضه را در تاریخ پلی‌ استیشن خواهد داشت

مدیر اجرایی سونی می‌گوید، محتویات در نظر گرفته شده برای دوره‌ی زمانی عرضه‌ی کنسول پلی‌ استیشن ۵ و فراتر از آن بسیار هیجان‌انگیز و خارق‌العاده خواهد بود.

پلی‌ استیشن ۵

پلی‌ استیشن ۵

کارنامه‌ی بسیار موفق و گسترده‌ی سونی در بخش بازی‌های انحصاری، محتویات اختصاصی و بازی‌های انحصاری زمانی از سوی سازندگان ترد-پارتی و همچنین چند عنوان چندپلتفرمی که در شروع نسل آینده منتشر خواهند شد همگی باعث شده‌اند بازی‌بازان در مورد عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ هیجان‌زده باشند. از طرفی سونی اطمینان کافی نسبت به محتویات خود دارد و نگرانی چندانی از سوی آن‌ها دیده نمی‎‌‌‌شود. چندی پیش یکی از مدیران اجرایی سونی اعلام کرده است که لاین‌آپ بازی‌های دوره‌ی عرضه‌ی پلی‌ استیشن ۵ بهترین در تاریخ پلی‌ استیشن خواهد بود.

آقای اریک لمپل (Eric Lempel)، معاون ارشد مدیریت بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و رئیس بخش بازاریابی، اعلام کرده است که وقتی در مورد محتوا صحبت می‌کنیم ترکیب ساخته‌های استودیوهای جهانی سونی و بازی‌های در دست ساخت توسط استودیوهای ترد-پارتی دست به دست هم می‌دهد تا شاهد “بهترین لاین‌آپ در تاریخ پلی‌استیشن” باشیم. وی در این باره گفت:

وقتی شما بخواهید فراتر از قابلیت‌های جدید پلی‌ استیشن ۵ که آن را به یک محصول نسل بعدی تبدیل می‌کند صحبت کنید، ما به محتویات می‌رسیم. محتویاتی که در دوره‌ی عرضه (سه ماه تا شش ماه ابتدایی) و فراتر از آن خواهید دید تا حد زیادی هیجان‌انگیز است. من می‌توانم بگویم که این بهترین لاین‌آپ و لیست عناوینی خواهد بود که توسط استودیوهای جهانی ما و شرکای ما در سرتاسر جهان ساخته شده‌اند و بهترین لاین‌آپی است که در تاریخ پلی‌استیشن دیده‌اید.

همچنین آقای لمپل متذکر شد اگرچه تعدادی از بازی‌های زمان عرضه و دوره‌ی انتشار را مشاهده کرده‌اید اما تعداد زیادی عنوان رونمایی نشده وجود دارد که به زودی از آن‌ها پرده‌برداری می‌شود. وی در این باره توضیح داد:

ما از برخی محتویات در نظر گرفته شده رونمایی کردیم و طبیعتاََ موارد بیشتری وجود دارد اما راه‌ هایی که سازندگان مختلف می‌توانند با این پلتفرم (پلی‎استیشن ۵) درگیر شوند، خلاقیت‌های تازه‌ای را به وجود آورند و همچنین تجربه‌های جدیدی را در آی‌پی‌های جدید یا سری بازی‌های از قبل وجود داشته ایجاد کنند به طرز باورنکردنی جذاب است.

اگرچه بازی‌های زیادی برای دوره‌ی عرضه‌ی پلی‌ استیشن ۵ تایید شده‌اند اما همچنان باید منتظر پرده‌برداری از سایر عناوین نیز باشیم. یکی از بهترین‌های زمان عرضه Marvel’s Spider-man: Miles Morales است در حالی که Hitman 3 در ژانویه‌ی ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد، عنوانی که می‌توانید با واقعیت مجازی تجربه‌اش کنید. بازی Deathloop نیز برای تعطیلات امسال در نظر گرفته شده بود اما با تاخیر مواجه شد. گزارش‌های مختلف نیز به این نکته اشاره دارند که Resident Evil Village در سه ماهه‌های دوم ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد.

پلی‌ استیشن ۵ در تعطیلات سال جاری عرضه خواهد شد.

Telegram
T.me/giftcardarzan
Instagram
Instagram>giftcardbaz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *