معماری
خانه / شبکه های اجتماعی / نسخه‌ی جدید تلگرام چه تغییراتی را به همراه داشته است؟

نسخه‌ی جدید تلگرام چه تغییراتی را به همراه داشته است؟

احتمالا تا به حال شده است که دل‌تان بخواهد یک مطلب را به صورت یک پست وبلاگی، منتشر و آن را انتشار کنید، اما حوصله‌ی ثبت نام در سرویس‌های وبلاگ مثل بلاگ‌اسپات یا بلاگفا را نداشته‌اید؛ مخصوصا که حتی پس از گذراندن پروسه‌ی بلند و بالای ثبت نام، باز هم باید با کلی تنظیمات مختلف کلنجار بروید. تلگرام خبر از راه اندازی پلتفرم جدیدی برای ساخت وبلاگ داده است؛ پلتفرمی که کار با آن به قدری ساده و راحت است که به غیر از ساخت مطلب‌تان، به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنید.

سرویس جدید تلگرام، «تلگراف» نام دارد و وب‌سایتی با آدرس telegra.ph این است. می‌توانید با ورود به این وب‌سایت، پست‌هایی بسیار خوب بسازید. پست‌های شما می‌توانند شامل عکس، ویدیوهای یوتیوب، مطالب توییتر یا هر چیز دیگری باشند. شما فقط می‌نویسید و سرویس تلگراف، خودش همه چیز را برای‌تان درست می‌کند.

البته این سرویس می‌تواند کمی هم مشکل‌آفرین شود؛ چون می‌توانید در قسمت نویسنده‌ی مطلب، هر اسمی بنویسید و مطلب را منتشر کنید؛ کسی هم نمی‌تواند بیاید و بگوید که فلان مطلب را من ننوشته بوده‌ام.

در کنار سرویس جدید تلگراف، اپ Telegram هم با قابلیت‌های جدیدی بروزرسانی شده است.

قابلیت اول،‌ امکان نمایش سریع مقاله‌های سایت‌ها، بدون نیاز به بارگزاری آن‌ها است. این قابلیت مثل Instant Article فیس‌بوک کار می‌کند و Telegram هم آن را Instant View نامیده است.

تلگرام
telegram update

قابلیت بعدی، امکان دیدن پیغام‌های یک تاریخ مشخص است. رابط کاربری نسخه‌ی اندروید هم کمی فرق کرده، سرعت گرفتن عکس‌ها بهتر شده و هم‌چنین ویدیوها بهتر فشرده می‌شوند.

تلگرام
Telegram Update

تلگرام در توضیحات جدیدترین بروزرسانی خود نوشته است که مشغول کار روی یک بروزرسانی خیلی بزرگ هستند.

تلگرام

پیام‌رسان تلگرام (به انگلیسی: Telegram) یک سرویس پیام‌رسان متن‌باز چندسکویی مبتنی بر رایانش ابری است. کاربران Telegram می‌توانند پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد (همه انواع پرونده‌ها پشتیبانی می‌شود) خود ویرانگر و رمزنگاری شده تبادل کنند. تلگرام رسماً برای اندروید، ویندوز فون و آی‌اواس (از جمله تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است. نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای نسخه وب، نسخه اواس ده، نسخه لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار Telegram استفاده می‌کنند در دسترس هستند. کاربران نرم‌افزار امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم ۱٬۵ گیگابایت را دارند. تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است و سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان دارد که پشتیبان مالی پروژه است. تلگرام توسط یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس پاول دورف اداره می‌شود. تلگرام نسخه کامپیوتر خود را نیز ارائه داده که این امر سهولت دسترسی برنامه نویسان برای کد نویسی ربات‌ها را در تلگرام افزایش داده است.

منبع:Engadget

تلگرام
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *