معماری
خانه / پلی اسیتشن پلاس / قیمت عجیب یک بازی در فروشگاه پلی استیشن پلاس

قیمت عجیب یک بازی در فروشگاه پلی استیشن پلاس

بازی‌بازان اغلب اوقات به دنبال تخفیف‌های مناسب در فروشگاه‌های مختلف هستند. تعطیلات کریسمس و حتی تخفیف‌های رخ داده بنابر تصمیم ناشرها، همیشه موقعیت خوبی برای خرید بازی‌ها محسوب می‌شود، اما به نظر می‌رسد باگ جدید پیدا شده در فروشگاه پلی استیشن پلاس در تضاد با این قضیه قرار می‌گیرد.

پلی استیشن پلاس

بازی Greedfall در کنار Maneater و Shadow of the Tomb Raider یکی از عناوین رایگان این ماه پلی‌استیشن پلاس است، اما به جای این که شاهد رایگان شدن Greedfall باشیم، قیمتی عجیب و غریب برای آن درخواست شده است.

قیمت عجیب یک بازی در فروشگاه پلی استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس

به نظر می‌رسد از زمان گزارش این مشکل تا به این لحظه، تیم پلی‌استیشن آن را برطرف کرده است، اما مطمئناََ با باگ جالبی روبه‌رو بودیم. بازی‌بازان متعجب شدند زمانی که قیمت ۱۰ هزار پوندی GreedFall را مشاهده کردند.

در حال حاضر پشتیبانی از سرویس پلی‌استیشن پلاس و اضافه کردن عناوین مختلف از اهمیت بالایی برخودار است، چرا که رقیب پلی‌ استیشن یعنی ایکس‌باکس به طور مداوم سرویس ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass) را گسترش می‌دهد. ما اخیراََ شاهد اضافه شدن ۷ عنوان مختلف به این سرویس بوده‌ایم و مطمئناََ به زودی تعداد بازی‌های این سرویس بیشتر هم خواهند شد. از طرفی تصاحب بتسدا (Bethesda) از سوی مایکروسافت باعث می‌شود در آینده شاهد ارائه‌ی عناوین جذاب بیشتری نیز باشیم. به طور حتم ارائه‌ی چند بازی رایگان به صورت ماهانه، توانایی رقابت با سرویس گیم پس را نخواهد داشت و باید دید سونی در آینده چه رویکردی را پیش می‌گیرد.

چندی پیش مجله‌ی روسی TASS در مصاحبه‌ای با آقای جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی‌استیشن، این سوال را مطرح کرد که سونی قصد دارد چگونه با سرویس ایکس‌ باکس گیم پس مقابله کند. با توجه به جواب رایان، به نظر می‌رسد آن‌ها بر روی این موضوع کار می‌کنند. قبل از اشاره به سرویس استریم ابری PS Now، رایان در این باره گفت:

در حقیقت خبری در راه است، اما نه برای امروز.

به نظر شما سونی چه رویکردی را برای مقابله با ایکس‌ باکس گیم پس پیش خواهد گرفت؟

Telegram/giftcardbaz
Telegram/giftcardbaz
Instagram/giftcardbaz
Instagram/giftcardbaz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *