معماری
خانه / پلی استیشن 5 / گزارش | قیمت حافظه‌ SSD کنسول پلی‌ استیشن ۵ لو رفت

گزارش | قیمت حافظه‌ SSD کنسول پلی‌ استیشن ۵ لو رفت

تنها چند هفته‌ی دیگر تا انتشار هر دو کنسول نسل بعد شرکت‌ های سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌ استیشن ۵ و ایکس‌ باکس سری ایکس زمان باقی مانده است و به نظر می‌رسد فروشندگان سراسر جهان خود را برای این موضوع آماده می‌کنند. در کنار خود کنسول، بسیاری از فروشگاه‌ها فضای مورد نیاز برای لوازم جانبی این کنسول‌ها را نیز آماده کرده‌اند. به نظر می‌رسد به لطف فروشگاه والمارت (Walmart)، قیمت حافظه‌ SSD کنسول پلی‌ استیشن ۵ مشخص شده است.

قیمت حافظه‌ SSD کنسول پلی‌ استیشن 5

امروز تصویری توسط برخی کاربران در فضای مجازی منتشر شد که برچسب قیمت کارت‌های حافظه‌ی ۵۰۰ گیگابایتی کنسول پلی‌ استیشن ۵ که برای افزایش فضای حافظه‌ی این کنسول به کار می‌روند را نشان می‌داد. اگر فرض کنیم که این تصویر ساختگی نباشد، کاربران باید برای خرید یک کارت حافظه‌ی SSD کنسول نسل بعدی شرکت سونی ۱۱۵ دلار هزینه کنند. اگرچه قیمت رسمی این کارت‌های حافظه هنوز اعلام نشده است ولی این قیمت منطقی به نظر می‌رسد.

قیمت حافظه‌ SSD کنسول پلی‌ استیشن ۵

قیمت حافظه‌ SSD کنسول پلی‌ استیشن 5

شرکت مایکروسافت مدتی پیش قیمت کارت‌های حافظه‌ی کنسول ایکس‌ باکس سری ایکس را اعلام کرده بود که با توجه به قیمت ۲۱۹٫۹۹ دلاری یک حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۱ ترابایت برای این کنسول، قیمت ۱۱۵ دلاری کارت حافظه‌ SSD کنسول پلی‌ استیشن ۵ با حجم ۵۰۰ گیگابایت منطقی به نظر می‌رسد.

باید منتظر ماند و دید شرکت سونی حافظه‌های SSD خود را با چه ظرفیت و قیمتی به بازار عرضه خواهد کرد. با توجه به بالا رفتن روز به روز حجم بازی‌ها و ظرفیت محدود حافظه‌ داخلی کنسول پلی‌ استیشن ۵، به طور حتم بسیاری از کاربران به این کارت‌های حافظه‌های جانبی نیاز پیدا خواهند کرد.

Telegram>giftcardbaz
Telegram>giftcardbaz
Instagram>giftcardbaz
Instagram>giftcardbaz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *