معماری
خانه / اخبار بازی / ظاهرا ایکس‌ باکس ویدیویی مربوط به Cyberpunk 2077 را فاش کرده است

ظاهرا ایکس‌ باکس ویدیویی مربوط به Cyberpunk 2077 را فاش کرده است

با وجود اینکه هنوز چند ماه به تاریخ عرضه‌ی Cyberpunk 2077 بازی مانده است، ظاهرا ا‌یکس‌ باکس برنامه‌های زیادی برای این بازی دارد. چندی پیش، مشخص گردید که کنترلری با طرح این بازی در دست ساخت است. اما این پایان ماجرا نیست و کار ا‌یکس‌ باکس با این عنوان موردانتظار هنوز به پایان نرسیده است.

Cyberpunk 2077

اکانت توییتر ایکس‌ باکس، ویدیوی مرموزی را به همراه یک پیغام ساده فاش کرده یاست؛ کد را بشکنید. البته در نگاه اول ارتباط این ویدیو با Cyberpunk 2077 مشخص نیست اما اگر حافظه‌ی خوبی داشته باشید، متوجه خواهید شد که این ویدیو از همان ترکیب رنگ مشخصی استفاده می‌کند که پیش از این در تریلر‌ی از این بازی دیده بودیم. علاوه بر این، افکتی موسوم به Static Computer که در هر دو به کار رفته است، تشابه این ویدیو با تریلر پیشین را تایید می‌کند.

علاوه بر این، وبسایت ایکس‌ باکس یک پیغام عجیب هک کرده است که اگرچه بعد از مدتی حذف شد، اما شما می‌توانید تصویر آن را در قسمت پایین ببینید. عده‌ای از کاربران نیز با کاهش سرعت ویدیوی مذکور، سایه‌ای از کنترلر ایکس‌ باکس و احتمالا کنسول ایکس‌ باکس وان به صورت عمودی، کشف کردند.

ظاهرا قرار است که بعد از کنترلی با طرح Cyberpunk 2077، شاهد باندلی ویژه با طرح این عنوان باشیم. موضوعی که با توجه به محبوبیت عظیم این بازی، چندان هم دور از انتظار نبود. باید منتظر ماند تا ببینیم ایکس‌ باکس چه برنامه‌های دیگری برای Cyberpunk 2077 ریخته است.

Cyberpunk 2077

 

Cyberpunk 2077
Telegram
Cyberpunk 2077
Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *