معماری
خانه / اخبار بازی / صداپیشه شخصیت CJ حضور خود را در بازی GTA 6 رد کرد

صداپیشه شخصیت CJ حضور خود را در بازی GTA 6 رد کرد

به‌نظر می‌آید حواشی بازی آینده راک‌استار تمامی ندارد، و در آخرین آن‌ها خبر رسیده است که شخصیت CJ که نقش اصلی را در بازی GTA San Andreas  ایفا کرده بود، قرار است در نسخه آینده بازی GTA حضور داشته باشد. اما بدون در نظر گرفتن حقیقت داشتن و یا دروغ بودن این خبر، مخاطبان می‌توانند مطمئن باشند که دیگر صداپیشه این شخصیت یعنی کری بلارد (Chris Bellard) دیگر هیج‌گونه همکاری را با راک‌استار نخواهد داشت.

شخصیت CJ

روز گذشته بلارد در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام، تصویری را به اشتراک گذاشت که در آن مقاله‌ای درمورد شخصیت‌ها و اخبار جدید درمورد بازی GTA 6 مطرح شده بود. در ادامه و دربخش توضیحات بلارد اضافه کرده است که «من به‌هیچ عنوان در بازی GTA 6 نقشی نخواهم داشت، و اگر شخصیت CJ به داستان بازی‌های آینده راک‌استار اضافه شود، قطعا صداپیشه این شخصیت من نخواهم بود.» این اطلاعیه نشان می‌دهد که روابط راک‌استار و بلارد کاملا در شرایط بدی به سر می‌برد و شاید ما دیگر هیچ‌گاه شاهد بازگشت این صداپیشه به پروژه‌های آینده راک‌استار نباشیم.

بلارد جزییات بیشتری را نسبت به روابط خود با راک استار ارائه نکرد، ولی سعی کرد تا جواب چند طرفدار کنجکاو را بدهد و او اینگونه سعی کرد تا پاسخی برای نارضایتی خود نسبت به راک‌استار ارائه دهد « آن‌ها برایشان مهم نبود که آیا من در حین کار برایشان غذایی خورده‌ام یا نه، آن‌ها به تنها چیزی که توجه داشتند سوء استفاده از توانایی‌های من بود.»

برای آنانی که با کریس بلارد آشنایی زیادی ندارند باید گفت که او یک خواننده در سبک هیپ هاپ به‌شمار می‌آید که تاکنون فعالیت‌ها و آلبوم‌های زیادی را تهیه و تولید کرده است. اما او دیگر بعد از تجربه کار با راک‌استار در دیگر پروژه‌های بازی‌های ویدیویی نقشی نداشته است.

شخصیت CJ
Telegram
شخصیت CJ
Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *