معماری
خانه / اخبار / تاریخ انتشاز بازی ها / شایعه: بازی Spider-Man 2 زودتر از انتظارات عرضه خواهد شد

شایعه: بازی Spider-Man 2 زودتر از انتظارات عرضه خواهد شد

بیش از یک سال از انتشار بازی Spider-Man می‌گذرد. با توجه به موفقیت این بازی از نظر فروش و همچنین استقبال منتقدین، مطمئنا ساخت دنباله‌ی این عنوان دور از انتظار نخواهد بود. بر اساس برخی شایعات، استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) ساخت دنباله‌ی این بازی را برای کنسول پلی‌استیشن ۵ آغاز کرده است. به تازگی آقای عمران خان (Imran Khan) از شرکت سرگرمی آنلاین Kinda Funny، ادعا کرده است که اطلاعاتی را از بازی Spider-Man 2 در اختیار دارد.

بازی Spider-Man 2

وی در جدیدترین برنامه‌ی Kinda Funny Gamescast گفت:

    من چیزهای زیادی را از بازی Spider-Man 2 می‌دانم، اما نمی‌توانم در این مورد چیز زیادی بگویم. من فکر می‌کنم نسخه‌ی دوم این بازی زودتر از آنچه که فکرش را می‌کنیم، منتشر خواهد شد.

آقای خان در صحبت‌های خود به کریسمس سال ۲۰۲۱ به عنوان بازه‌ی زمانی عرضه‌ی بازی Spider-Man 2 اشاره کرد.. این بدان معنی است که نسخه‌ی دوم بازی Spider-Man سه سال پس از انتشار نسخه‌ی اول منتشر خواهد شد. می‌توان این طور تصور کرد که استودیوی اینسومنیاک گیمز بلافاصله پس از ساخت نسخه‌ی اول Spider-Man، کار برروی نسخه‌ی دوم را آغاز کرده و تیم کوچکتری از این استودیو، وظیفه‌ی عرضه‌ی بسته‌های الحاقی و به‌روزرسان‌های نسخه‌ی اول را برعهده داشته است.

با توجه به عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال آینده‌ی میلادی، پیش‌بینی برخی از عناوین انحصاری شرکت سونی چندان دشوار نیست. در کنار بازی Spider-Man 2، عرضه‌ی بازی‌های Horizon: Zero Dawn 2 و God of War 2 در نسل آ‌ینده اجتناب ناپذ‌یر به نظر می‌رسند.

نظر شما در خصوص این شایعه چیست؟ آیا بازی Spider-Man 2 در کریسمس سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بازی Spider-Man 2
Telegram

بازی Spider-Man 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *