معماری
خانه / لیست قیمت و تخفیف / سه عنوان جدید به سرویس PlayStation Now اضافه شد

سه عنوان جدید به سرویس PlayStation Now اضافه شد

سرویس PlayStation Now یا همان سرویس استریمنگ شرکت سونی در حال افزایش تعداد عناوین بازی‌های خود است. ماه پیش شاهد اضافه شدن  Persona 5 ،Hollow Knight و Middle-Earth: Shadow of War بودیم و در ماه جاری نیز سه عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds، Wolfenstein: The Old Blood و F1 2019 در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

سرویس PlayStation Now

به تازگی وب‌سایت پلی‌استیشن بلاگ (PlayStation Blog) جدول محبوب‌ترین بازی‌های ماه سپتامبر را اعلام کرده است و لازم به ذکر است که سه بازی نخست این جدول فقط تا تاریخ ۱۲ دی امسال (۲ ژانویه ۲۰۲۰) برروی این سرویس قابل دسترسی خواهند بود.

Grand Theft Auto 5
God of War
Uncharted 4: A Thief’s End
Middle-Earth: Shadow of War
Rocket League

به نظر می‌رسد استراتژی شرکت سونی نتیجه داده است و تا تاریخ ۸ آبان امسال (۳۰ اکتبر ۲۰۱۹) حدود یک میلیون نفر مشترک سرویس PlayStation Now شده‌اند. هم‌اکنون بیش از ۸۰۰ عنوان بازی از پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۲، پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۴ برروی این سرویس قابل بازی است. همچنین دارندگان رایانه‌های شخصی نیز همچون کاربران پلی‌استیشن ۴ قادر هستند با پرداخت ۱۰ دلار برای اشتراک ماهانه و یا ۶۰ دلار برای اشتراک سالانه، مشترک این سرویس شده و یا به مدت هفت روز از نسخه آزمایشی رایگان این سرویس استفاده کنند.

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن کلیک کنید

سرویس PlayStation Now
Telegram
سرویس PlayStation Now
Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *