معماری
خانه / پلی استیشن 5 / خبر جدیدی از نسخه دیجیتال پلی استیشن ۵ منتشر شد

خبر جدیدی از نسخه دیجیتال پلی استیشن ۵ منتشر شد

نسخه دیجیتال کنسول نسل بعد سونی، اولین پلی استیشنی خواهد بود که بازی‌ها را بدون دیسک اجرا می‌کند اما این اتفاق چه اثری روی فروشندگان بازی‌های فیزیکی خواهد داشت؟ سونی اخیرا دو نسخه از پلی استیشن ۵ را معرفی کرد. نسخه استاندارد که همان کنسول سنتی بود که از سونی انتظار می‌رفت. گزینه دوم، نسخه دیجیتال پلی استیشن ۵ است که کمی متفاوت است. برای اولین بار سونی نسلی از کنسول‌ها را معرفی کرده که فاقد دیسک درایو سخت افزاری است.

نسخه دیجیتال پلی استیشن 5

نسخه دیجیتال قطعا زیباتر به نظر می‌رسد چرا که بدون دیسک درایو، سخت افزار طراحی براق‌تر و متقارن‌تری دارد. از طرف دیگر، نسخه استاندارد دارای یک برآمدگی بیرون زده عجیب است تا جای دیسک‌ها را بگیرد.

نسخه دیجیتال پلی استیشن 5

این اتفاق غافلگیرکننده و عجیب است. میلیون‌ها نفر از این به بعد به جای اینکه با نسخه جعبه‌ای بازی‌ها سر و کار داشته باشند، بازی‌های خود را مستقیم روی هارد دیسک‌ها دانلود می‌کنند. در این میان، یک کنسول بدون درایو همیشه برای تولیدکنندگان کنسولی که در فروش نسخه دیجیتال بازی‌ها، با فروشندگان بازی‌های فیزیکی همکاری می‌کنند و هم‌چنین برای خود آن فروشندگان یک ریسک محسوب می‌شود.

بیش از این به نظر نمی‌رسد که سونی نگران همکاری خود با فروشندگان بازی‌های فیزیکی باشد. در همین حال فروشگاهی مانند GameStop به دنبال احیای برند خود است و با ادامه فروش آنلاین بازی‌ها، به نظر می‌رسد قصد دارد نسخه دست دوم بازی‌ های فیزیکی استفاده شده را که در معرض خطر قرار دارند به فروش برساند.

Telegram/giftcardbaz
Telegram/giftcardbaz
Instagram>gfitcardbaz
Instagram>gfitcardbaz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *