معماری
خانه / اخبار بازی / تمام شخصیت های بازی The Last of Us 2 دارای ضربان قلب هستند

تمام شخصیت های بازی The Last of Us 2 دارای ضربان قلب هستند

در بازی The Last of Us 2 هیچکس در امان نیست. یک لحظه مشغول اسب سواری در برف و لذت بردن از محیط هستید و در لحظه بعد باید با یک هیولا دست و پنجه نرم کنید.

بازی The Last of Us 2
بازی The Last of Us 2

براساس گزارشات منتشر شده این‌گونه به‌نظر می‌رسد که استودیوی ناتی داگ از تکنولوژی جدیدی برای تقویت شخصیت‌های بازی خود استفاده کرده است و هرشخصیت دارای ضربان قلب خواهد بود؛ البته گفتنی است که در این بازی نوار مخصوص ضربان قلب وجود نخواهد داشت و بازیکن باید براساس موقعیت‌های مختلف ضربان قلب الی را کنترل کند. آنتونی نیومن (Anthony Newman) یکی از عوامل کارگردانی بازی The Last of Us Part 2 در مصاحبه با وبسایت پالیگان توضیحات جدیدی را در مورد این تکنولوژی ارائه داد و افزود:

    تمام جنبه‌های بازی به یک لول بالاتر آپدیت شده‌اند. یکی از این جنبه‌ها بخش صدای بازی است که اگر توجه کرده باشید هنگامی‌که الی از دویدن دست می‌کشد، او حالتی مانند بازیابی نفس خود را دارد.

صحبت‌های نیومن در مورد نفس نفس زدن الی و نیاز او به بازیابی نفس خود پس از دویدن نکته جالبی است اما این مسئله در دنیای بازی‌های ویدیویی چندان منحصر به فرد نیست. به همین خاطر نیومن در ادامه صحبت‌های خود از جزییات بیشتری رونمایی کرد و اعلام داشت:

     چیزی که در پشت صحنه وجود دارد این است که الی دارای یک ضربان قلب است که بالا و پایین می‌شود. هنگامی‌که شما در حال دویدن، نبرد تن به تن یا نزدیک به دشمنان هستید، ضربان قلب الی بالا می‌رود و وقتی‌ که شما صدمه می‌بینید این ضربان کاهش پیدا می‌کند.

به عبارت دیگرهر اقدامی که شما در جریان بازی انجام دهید روی ضربان قلب الی و صدایی که او تولید می‌کند، تاثیر خواهد گذاشت؛ برای مثال حضور شما در نزدیکی دشمنان باعث خواهد شد که الی کمی سخت‌تر نفس بکشد و این موضوع واقع گرایانه‌تر شدن اتفاقات بازی را به همراه دارد. آنتونی نیومن همچنین در بخش پایانی مصاحبه خود افزود که تنها شخصیت الی از تکنولوژی ضربان قلب برخوردار نیست بلکه تمام شخصیت‌های بازی اعم از انسان‌ها یا موجودات آلوده از این موضوع بهره می‌برند.

     این موضوع بسیار فوق العاده است چراکه متوجه شدم می‌توانم عملکرد بهتری در مقابل کلیکرها داشته باشم و علت آن درک صدایی است که آنها تولید می‌کنند و انسان‌ها نیز همچین کاری را با نفس کشیدن یا دویدن انجام می‌دهند. پس نه تنها شخصیت‌های انسانی بازی دارای اسم هستند بلکه قلب نیز دارند.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲۱ فبریه ۲۰۲۰ (۲ اسفند ۱۳۹۸) برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

بازی The Last of Us 2
Telegram
بازی The Last of Us 2
Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *