معماری
خانه / سیستم عامل ، اپلیکیشن و نرم افزار / به‌زودی به اسکایپ قابلیت برقراری تماس تلفنی و ارسال اس‌ام‌اس اضافه می‌شود

به‌زودی به اسکایپ قابلیت برقراری تماس تلفنی و ارسال اس‌ام‌اس اضافه می‌شود

اسکایپ
اسکایپ

ممکن است زودتر از آن‌چه که فکرش را هم بکنید قابلیت تماس تلفنی گوشی‌ شما به برنامه‌ی اسکایپ منتقل شود. برنامه‌ی جدید Skype که به صورت آزمایشی Skype Mingo نام گرفته قابلیت تماس تلفنی و اس‌ام‌اس را به این برنامه اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند از برنامه‌ی محبوب اسکایپ نیز استفاده‌های بیشتری ببرند. این برنامه همچنین به ویژگی‌های دیگر برنامه‌های اسکایپ نیز دسترسی دارد و می‌تواند کاربران را از تمامی ویژگی‌های برنامه‌ی Skype بهره‌مند سازد هرچند فعلا در مرحله‌ی آزمایشی قرار گرفته است.

همان‌طور که گفتیم این برنامه در حالت آزمایشی قرار داد و ممکن است برای عرضه‌ی آن بر روی برنامه‌ی اصلی Skype زمان زیادی ببرد. حتی لیست منتشر شده بر روی گوگل‌پلی نیز آزمایشی بودن این ویژگی از برنامه را مورد تایید قرار داده است. همچنین لازم به ذکر است که برنامه‌ی Skype Mingo به عنوان برنامه‌ی پیش‌فرض گوشی برای ارسال اس‌ام‌اس و برقراری تماس شمرده می‌شود و جایگزین برنامه ی فعلی گوشی شما خواهد شد.

مایکروسافت فعلا صحبت خاصی را در مورد برنامه‌ی مورد اشاره به عمل نیاورده و مشخص نیست که این برنامه در نهایت وارد برنامه‌ی اصلی Skype می‌شود یا خیر. به هر حال مایکروسافت طی ماه‌های اخیر همواره سعی داشته تا تغییرات مثبتی را در Skype به وجود آورد و احتمالا اضافه شدن ویژگی‌های این‌ چنینی نیز یکی از مهم‌ترین تغییرات اضافه شده به برنامه خواهد بود.

منبع:Skype.com

خرید گیفت کارت اسکایپ

تلگرام
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *