معماری
خانه / اخبار بازی / بازی Cyberpunk 2077 به اندازه دو کتاب قطور دیالوگ خواهد داشت

بازی Cyberpunk 2077 به اندازه دو کتاب قطور دیالوگ خواهد داشت

کارگردان بازی Cyberpunk 2077 یعنی آقای مارسین بلاشا (Marcin Blacha) به رسانه لهستانی INN گفته که بازی Cyberpunk 2077 دارای دیالوگ‌های فراوانی است که در حد و اندازه دو کتاب قطور خواهند بود، همچنین دو جلد کتاب دیگر نیز جملات اضافی و خطی شخصیت‌های مختلف بازی است.

بازی Cyberpunk 2077

طبق ترجمه صورت گرفته این مصاحبه که توسط سایت VGC منتشر شده است، آقای بلاشا اظهار داشته است که هسته اصلی داستان Cyberpunk 2077 بسیار گسترده‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از آن‌ چیزی است که ما در عناوینی همانند سری بازی‌های The Witcher دیده‌ایم.

به‌صورت دقیق‌تر اگر بخواهیم به این صحبت‌ها نگاهی بیاندازیم باید به سخنان دقیق کارگردان این اثر دقت کنیم که در این مصاحبه اظهار داشته‌اند که: «بازی Cyberpunk 2077 یک اثر درباره قهرمانانی است که در نقطه مقابل جامعه و دنیایی که در حال زندگی کردن در آن هستند ایستاده‌اند. ما در طی روند نوشتن دیالوگ‌ها سعی کردیم تا از پدید آوردن واژه‌های جدید و ناشناخته پرهیز کنیم، اما ما اغلب می‌خواستیم تا به واژه‌ها و مفاهیم شناخته شده معنی تازه‌ای ببخشیم. شخصیت‌ها در این بازی معمولا از واژه «تبدیل کامل» استفاده می‌کنند، که به معنی معاوضه کالبد فیزیکی خود در ازای بدست آوردن بدنی از جنس قطعات الکترومکانیکی است، و زمانی‌که شخصیت‌ها از واژه «اپتیک» استفاده می‌کنند، معمولا به چشم مصنوعی و الکترونیکی اشاره دارند.»

او در ادامه گفت: «بدون اینکه بخواهم به جزییات زیادی بپردازم باید بگویم، در لیستی که من از قهرمانان مورد علاقه خودم تهیه کرده‌ام، چند مورد را بیشتر از دیگر قهرمانان می‌پسندم، یکی از آن‌ها یک زندانی است که قصد دارد تا به تمام اهدافش در روزی که آزاد می‌شود دست پیدا کند و دیگری یک هوش مصنوعی است که تمام سیستم یک تاکسیرانی را در دست خود دارد. شاید عجیب به‌نظر برسد ولی این سرنوشت قهرمانان این جامعه آخرالزمانی است.»

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۶ آپریل سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های نسل هشتمی و همین‌طور رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین اعلام شده است که این بازی یک حالت چند نفره نیز خواهد داشت اما زمان انتشار این بخش بعد از عرضه بازی اصلی خواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077
Telegram

بازی Cyberpunk 2077

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *