معماری
خانه / اخبار بازی / بازی Cyberpunk 2077 | امکان دوستی با جانی سیلورهند وجود ندارد

بازی Cyberpunk 2077 | امکان دوستی با جانی سیلورهند وجود ندارد

تاکنون اطلاعات بسیاری از بازی Cyberpunk 2077 دردسترس بازیکنان قرار گرفت. اما هر ماه که به زمان انتشار آن نزدیک می‌شویم، جزئیات بیشتری دردسترس قرار می‌گیرد که جالب توجه است.

بازی Cyberpunk 2077
بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077

مکس پیرس (Max Pears) یکی از طراحان بازی Cyberpunk 2077 طی نمایشگاه Tokyo Game Show 2019  اطلاعات جالبی آشکار کرد. به گفته پیرس شخصیت جانی سیلورهند (Johnny Silverhand) در بازی عاشق نمی‌شود.

سایبرپانک ۲۰۷۷ روابط مختلف بسیاری را دربرمی‌گیرد و شما می‌توانید روابط متفاوتی با شخصیت‌های حاضر در بازی داشته باشید. اما به نظر می‌رسد جانی سیلورهند یکی از این گزینه‌ها نخواهد بود.

عوامل سازنده بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ قصد دارند الگو رفتاری خاصی را متناسب هر شخصیت، در نظر بگیرند. برای مثال جانی سیلورهند یک شخصیت سخت و خون سرد است که اگرچه احساس دارد، اما تمایلی به دوستی ندارد.

در اوایل سال جاری آقای Richard Borzymowski ، تهیه کنندۀ استودیوی CD Projekt Red اعلام کرده بود که نقشۀ بازی Cyberpunk 2077 کمی کوچکتر از نقشۀ عنوان Witcher 3: Wild Hunt است؛ اما از لحاظ محتوا بسیار عمیق‌تر و متمرکز تر است. اما به‌تازگی در این‌باره اطلاعات جدیدی توسط یکی از طرفداران بازی در سایت Reddit منتشر شده است که در حال حاضر، طوفانی را در صفحۀ رسمی عنوان Cyberpunk 2077 در سایت Reddit آغاز کرده است.

یک کاربر با نام LordParsifal مشخص کرده است که دنیای بازی Cyberpunk 2077 حدود ۱۲۰ کیلومتر مربع خواهد بود که در مقایسه با شهر Los Santos در بازی GTA 5 ، حدود ۱٫۵ برابر بزرگتر است. استودیوی CD Projekt Red هنوز دربارۀ این ارقام واکنشی نشان نداده است؛ اما به احتمال زیاد اعضای این استودیو ، در این‌باره پاسخی را به کاربران خواهند داد و احتمالا به‌زودی جزئیات بیشتری در مورد اندازۀ شهر نایت سیتی منتشر خواهد شد

البته شخصیت‌های مختلفی در سایبرپانک ۲۰۷۷ حضور دارند و ریوز تنها یکی از آن‌هاست. استودیو CD Projeket Red  نیز سعی کرده یک شخصیت جنجالی برای ریوز در نظر گیرد تا بازیکنان هم از حضور او در این بازی لذت ببرند. سایبرپانک ۲۰۷۷ قرار است آوریل ۲۰۲۰ (بهار ۱۳۹۹) برای پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان منتشر شود.

بازی Cyberpunk 2077
Telegram
بازی Cyberpunk 2077
Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *