معماری
خانه / سیستم عامل ، اپلیکیشن و نرم افزار / اسپاتیفای شبکه‌ی SoundCloud را به مالکیت خود در نمی‌آورد

اسپاتیفای شبکه‌ی SoundCloud را به مالکیت خود در نمی‌آورد

اسپاتیفای
اسپاتیفای

اگر خبرهای قبلی مربوط به اسپاتیفای را دنبال کرده باشید احتمالا متوجه شده‌اید که Spotify به دنبال خرید شبکه‌ی استریم موسیقی SoundCloud بوده است. حالا گزارشات جدید منتشر شده حاکی از این هستند که Spotify و شرکت SoundCloud برای همکاری با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند و Spotify نیز از خرید شرکت مورد اشاره صرف نظر کرده است. براساس گزارش جدید منتشر شده، Spotify تاکنون دو بار به شرکت SoundCloud پیشنهاد داده است اما آن‌ها هرگز نتوانسته‌اند بر سر قیمت به توافق برسند و همین مسئله باعث شده تا SoundCloud در اختیار Spotify به عنوان بزرگ‌ترین شبکه‌ی استریم موسیقی قرار نگیرد.

به‌هر‌حال Spotify امیدوار بود تا با خرید شرکت SoundCloud، مشکلات این شرکت را پیرامون حق انحصاری برخی از آهنگ‌ها برطرف کند اما به نظر می‌رسد اسپاتیفای همچنان باید با این مشکل دست و پنجه نرم کند. از سوی دیگر، اسپاتیفای طی سال‌های اخیر رقیبان بسیار بزرگی را در کنار خود می‌بیند. سرویس موسیقی آمازون و اپل هر دو می‌توانند به عنوان دو رقیب اصلی شرکت اسپاتیفای تلقی شوند.

درهر صورت، Spotify ممکن است بار دیگر هم برای مذاکره با شرکت SoundCloud قدم بردارد اما به نظر می‌رسد فعلا این اتفاق رخ نخواهد داد. حالا باید منتظر بمانیم تا عکس العمل مسئولین Spotify را نسبت به عدم خرید شرکت SoundCloud شاهد باشیم. این برنامه طی ماه‌های اخیر ویژگی‌های متعددی را به پلتفرم خود اضافه کرده و احتمالا باز هم به فکر گسترش خود خواهد بود.

منبع:Spotify.com

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

تلگرام
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *