معماری
خانه / فروش بیت کوین و تتر به ما و دریافت ریال بدون احراز هویت | نقد کردن درآمد ارزی

فروش بیت کوین و تتر به ما و دریافت ریال بدون احراز هویت | نقد کردن درآمد ارزی

فروشگاه آنلاین گیفت کارت باز giftcardbaz.com دارای نماد اعتماد ۱ ستاره جهت فروش تتر و بیت کوین خودتان در خدمت شما سروران گرامی می باشد . طبق درخواست کاربران طی سالیان اخیر این سرویس نیز به سایت افزوده شد . جهت فروش بیت کوین خود با بهترین قیمت و تبدیل به ریال با ما تماس بگیرید .فروشنده تتر و بیت کوین نیستیم ، فقط خریدار بیت کوین ، تتر و ارز های دیجیتال شما هستیم . ما هیچ فروش تتر و بیت کوینی نداریم و این صفحه فقط مخصوص افرادی می باشد که دارنده تتر و بیت کوین هستند و قصد فروش آن و تبدیل به ریال را دارند . سایت اصلی فروشگاه ما گیفت کارت باز دات کام می باشد ( فروشنده گیفت کارت های آیتونز ، گوگل پلی ، پلی استیشن و  ویزا کارت و مستر کارت مجازی و بیش از ۴۰۰ نوع گیفت کارت با بیش از ۱۰ سال سابقه فروش آنلاین ) 

خریدار دائمی Tether ، Bitcoin و ارز های دیجیتال شما هستیم

نرخ خرید ۲% زیر قیمت اسکناس هرات برای مبالغ بالای ۱۰۰۰ دلار

نرخ خرید ۳% زیر قیمت اسکناس هرات برای مبالغ بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار

نرخ خرید ۵% زیر قیمت اسکناس هرات برای مبالغ زیر ۱۰۰ دلار

برای فروش بیت کوین خودتان به ما همین حالا تماس بگیرید : ۰۹۱۷۸۸۸۴۴۷۶ حیدری ( مدیریت )

فروش بیت کوین و تتر به ما (گیفت کارت باز) با بهترین قیمت در کمترین زمان

ما تتر و بیت کوین Bitcoin  شما را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن و تنها با یک تایید (ONE CONFIRMATION) به ریال تبدیل می کنیم.

بنابراین کسانی که به استخراج بیت کوین نیز پرداخته اند به راحتی قادرند بیت کوین و تتر خود را به ما بفروشند و ریال دریافت کنند.

تبدیل تتر و بیت کوین به ریال ایران نیمه اتوماتیک انجام می شود .

فروش تتر و بیت کوین به ما و دریافت ریال  احتیاج به احراز هویت ندارد.

سفارشات فروش تتر و بیت کوین به ما  که در ساعات اداری از ۱۰ صبح  تا ۶ بعد از ظهر به وقت تهران  به دست ما برسد همان روز و حداکثر ظرف یک ساعت انجام می شوند (ظرف یک ساعت ریال در حساب بانکی شما خواهد بود). چنانچه به هر علت تاخیری ایجاد شود به اطلاع شما خواهد رسید ( به دلیل شرایط ایجاد شده در شبکه بانکی تسویه حساب ها ممکن هست بسته به مبلغ ریالی شما تا یک هفته زمان ببرد ).

راهنمای فروش تتر و بیت کوین به گیفت کارت باز با بهترین قیمت

۱- با خط ۰۹۱۷۸۸۸۴۴۷۶ ( مدیریت سایت ) تماس بگیرید .

۲- موجودی تقریبی تتر و بیت کوین خود را به ما اعلام می کنید .

۳- در صورت تایید مدیریت به شبکه اجتماعی برخط تلگرام ، واتس آپ  خط ۰۹۱۷۸۸۸۴۴۷۶ امده ( به نام حیدری | گیفت کارت باز ذخیره نمایید در گوشی خود ) و مقدار دقیق موجودی بیت کوین اعلام و قیمت خرید ریالی ما را همان لحظه دریافت می کنید . حساب بیت کوین ما به شما جهت واریز بیت کوین ارسال می گردد .

۴- در صورت تایید شما مقدار دقیق موجودی را واریز و ریال خود را حداکثر طی ۲۴ ساعت در حساب بانکیتان دریافت می کنید ( ممکن هست بیشتر نیز زمان ببرد )

ملاحظات کلی:

فروش تتر و بیت کوین نیمه اتوماتیک است و ارسال ریال به طور دستی انجام می شود.  حتما هنگام دریافت حساب بیت ما دقیقا به همان حساب واریز نمایید . در صورت اشتباه واریز شما مسئولیتی متوجه ما نمی باشد .

از صحت شماره کیف پول خودتان و ما مطمین شوید و شماره کیف پولی که از ما دریافت می کنید را به صورت چشمی چک کنید و صرفا به کپی و پیست کردن اکتفا نکنید. در بخش پیش نمایش فروش حتما شماره کیف پول خودتان را مجدد چک کنید و سپس اقدام به ارسال بیت کوین نمایید.

لطفا قبل از واریز ارز، همیشه مقدار واریزی و آدرس کیف پول الکترونیکی را با تیم پشتیبانی هماهنگ نمایید.

فرمول محاسبه مقدار قابل پرداخت از تیم پشتیانی به شما اعلام شده و در صورت تمایل پرداخت انجام میگردد.

مقدار پرداختی با توجه به قیمت لحظه ای تتر و بیت کوین و اتریوم توسط تیم پشتیبانی محاسبه می شود. منبع ما سایت  binance می باشد .

هزینه انتقال ارز به عهده شما می باشد.

حداکثر یک روز کاری پس از ۳ کانفرم تراکنش، مبلغ به حساب شما واریز می شود. ( با توجه به شرایط بانکی ممکن هست تغییر یابد . )

تراکنش تتر و بیت کوین ارسالی باید دارای کارمزد کافی باشد و حداکثر طی ۱ ساعت کانفرم شود

ترجیحا حساب بانک ملت، سامان یا پاسارگاد اعلام نمایید. واریز به دیگر بانکها به صورت حواله پایا انجام می شود و با تغییرات جدید در بانکها فقط روزهای غیر تعطیل و ساعت ۵ عصر انجام می شود .از صحت شماره حساب بانکی، شماره کارت بانکی و دیگر اطلاعات حساب بانکی خودتان مطمین شوید.

شماره حساب بانکی ، شماره کارت بانکی ، شماره شبا IR و نام بانک خود را بعد از واریز تتر و بیت کوین ارسال بفرمایید .

وارد کردن اطلاعات صحیح در هنگام فروش تتر و بیت کوین بر عهده خودتان می باشد و بیتوبین هیچ مسئولیتی را در قبال اطلاعات اشتباه نمی پذیرد.

سفارشاتی که در ساعات اداری از ۱۰ صبح  تا ۶ بعد از ظهر به وقت تهران  به دست ما برسد همان روز و حداکثر ظرف یک ساعت انجام می شوند. چنانچه به هر علت  تاخیری ایجاد شود به اطلاع شما خواهد رسید .  ( با توجه به شرایط بانکی ممکن هست تغییر یابد . )

سفارشاتی که بعد از ساعات اداری بعد از ۶ بعد از ظهر به وقت تهران به دست ما می رسد، حداکثر تا فردا صبح روز بعد انجام خواهند شد. 

سفارشاتی که بعد از ظهر پنج شنبه به دست ما برسند، حداکثر تا فردا جمعه ساعت شش بعد از ظهر انجام می شوند. البته گاهی نیز ممکن است تا شنبه صبح انجام این سفارشات طول بکشد. ( روز های تعطیل )

هر گونه تاخیر به اطلاع شما خواهد رسید و در هر صورت تاخیر بیش از ۲۴ ساعت نخواهد بود.

تحت هیچ شرایطی با خط دیگری با شما تماس گرفته نخواهد شد . خرید تتر و بیت کوین مجموعه ما فقط با مدیریت سایت و فقط با خط ۰۹۱۷۸۸۸۴۴۷۶ صورت می گیرد .

توجه: مقدار تتر و  بیت کوینی که می فرستید باید حتما دقیقا با مقداری که در سفارشتان ذکر کرده اید یکی باشد .

این مجموعه تحت هیچ شرایطی در حوزه فعالیت مرتبط با صرافی ها از جمله خرید و فروش و اعلام نرخ ارز اسکناس یا حواله ورود پیدا نکرده و نخواهد کرد.

فروشنده تتر و  بیت کوین نیستیم ، فقط خریدار تتر و  بیت کوین شما هستیم . ما هیچ فروش تتر و بیت کوینی نداریم و این صفحه فقط مخصوص افرادی می باشد که دارنده تتر و بیت کوین هستند و قصد فروش آن و تبدیل به ریال را دارند .

در حال حاضر هیچ گونه برنامه فروش تتر و بیت کوین توسط سایت گیفت کارت باز وجود ندارد . فقط خریدار تتر و بیت کوین شما هستیم .

 

سوالی دارید ؟ شماره تلفن مشاوره و پشتیبانی : ۰۹۱۷۸۸۸۴۴۷۶ حیدری ( مدیریت )