استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) قصد دارد جهت حفط تعداد بازیبازان Call of Duty Warzone راه متفاوتی را در پیش بگیرد. با ما در ادامهی خبر همراه باشید تا نگاهی دقیقتر به این موضوع بیندازیم.
آقای تیلور کوروساکی (Taylor Kurosaki)، کارگردان بخش داستانی استودیوی اینفینیتی وارد در این رابطه گفته است:
ما قصد داریم رویدادهایی همانند آنچه در بازی بتلرویال Fortnite شاهد بودیم را در بازی خود پیادهسازی کرده و با این کار حس تازگی را در آن ایجاد کنیم به طوری که بازیبازان تمایل پیدا کنند برای شرکت در رویدادها، دوباره و دوباره وارد بازی شده و به تجربهی آن بپردازند. این همان چیزی بود که ما از گذشته برای ادامهی این بازی برنامهریزی کرده بودیم. رویدادهایی که تجربهی متفاوتی را برای بازیباز ایجاد میکند. چیزی که در اینجا مهم است، شناخت درست ما از مخاطبینمان است؛ همانطور که برای ساخت بخش Warzone، ما به خواستههای بازیبازان Call of Duty: Modern Warfare توجه کردیم، اکنون نیز برای ایجاد حس رضایت در بازیبازان Call of Duty: Warzone باید به خوبی نیازهای آنها را درک کنیم.
از جمله بزرگترین رویدادهایی که در جهان Fortnite اتفاق افتاده است، میتوان به سقوط شهابسنگها برروی نقشهی بازی، برگزاری کنسرت آنلاین بر اساس رویدادهای واقعی در جهان و از همه مهمتر نابودی ناگهانی جهان بازی و از دسترس خارج شدن آن برای دو روز اشاره کرد.
هنوز مشخص نیست آیا استودیو اینفینیتی وارد هم قصد دارد تا همچین رویدادهای پویایی را وارد نقشهی Verdansk بکند یا خیر. توسعه دهندگان این عنوان درحال کار برروی رویدادهای زندهی مختص به خود هستند. آقای کوروساکی این رویدادها را به فاش شدن یک تئوری از سریالهای تلویزیونی تشبیه کرده است:
هنگامی که تماشاچیان سریال The Sopranos یا Lost به تماشای آنها نشستهاند مطمئن نیستند که تا کنون چند قسمت از سریال را پشتسر گذاشتهاند. اما همهی این افراد میدانند از کجا شروع کردهاند و درحال پیشروی در چه مسیری هستند. چیزی که برای آنها مهم است این مورد است که چقدر زمان میبرد تا سریال بتواند به آن نتیجهگیری که میخواهد دست پیدا کند. این همان چیزی است که ما برای طرفدارانمان میخواهیم.
با توجه به توضیحات آقای تیلور کوروساکی باید منتظر اتفاقات جالبی در Call of Duty Warzone باشیم.