معماری
خانه / اخبار بازی / شخصیت The X-Force به بازی Fortnite اضافه شدند

شخصیت The X-Force به بازی Fortnite اضافه شدند

اکنون که فصل دوم چپتر دوم بازی Fortnite طولانی‌تر شده است، فرصت مناسبی است تا از گیم‌پلی این فصل با موضوع جاسوسی لذت بیشتری ببریم و چالش‌های مختلف آن را تکمیل کنیم. طولانی‌تر شدن این فصل باعث افزایش محتوای آن نیز شده است و پس از اضافه شدن شخصیت Deadpool به بازی Fortnite حالا وقت آن است تا شخصیت The X-Force هم با تریلری به این بازی اضافه شود.

بازی Fortnite

بازی Fortnite

باندل The X-Force Outfit Bundle و The X-Force Gear هم‌اکنون در فروشگاه Fortnite قرار دارند. باندل Outfit شامل اسکین شخصیت‌های Domino ،Psylock و Cable به‌ همراه تبر، چتر و کوله‌پشتی برای هر کدام است و ۳۰۰۰ V-Bucks قیمت دارد. باندل Gear قیمت کمتری دارد و اگرچه هیچ اسکینی در آن وجود ندارد، اما مجموعه‌ای از آیتم‌های The X-Force را در اختیار شما قرار می‌دهد. راه حل دیگر برای خرید این آیتم‌ها نیز، خرید جداگانه آن‌ها است که قیمتی به مراتب بیشتر از خرید باندل دارد.

 

چند ماه پیش و در اقدامی غیرمنتظره، اپیک گیمز (Epic Games) به جای معرفی فصل بعد این بازی، خبر از چپتر دوم بازی فورتنایت داد. این چپتر به نوعی عرضه‌ی دوباره این بازی محبوب به حساب می‌آمد. حدود چند ماه پیش نیز فصل دوم چپتر دوم آغاز شد و تاکنون نیز میزبان رویداد‌های فراوانی بوده است؛ از کراس اور شخصت هارلی کویین به مناسبت اکران فیلم Birds of Prey گرفته تا رویداد بزرگ Love and War که حالت جدیدی را به بازی اضافه می‌کرد.

 

 

بازی Fortnite
Telegram
بازی Fortnite
Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *