معماری
خانه / اخبار بازی / مدت زمان گیم پلی بازی Ghost of Tsushima و جزییات جدیدی از دنیای بازی

مدت زمان گیم پلی بازی Ghost of Tsushima و جزییات جدیدی از دنیای بازی

هفته گذشته استودیو Sucker Punch با انتشار تریلری، ما را با دنیای وسیع بازی Ghost of Tsushima آشنا کرد. آن‌ها ادعا کردند که دنیای این بازی، بزرگترین دنیا در میان دیگر بازی‌های آن‌ها است. پس از آن، این پرسش در ذهن طرفداران ایجاد شد که دنیای این بازی دقیقا چقدر بزرگ است؟ نیت فاکس (Nate Fox)، مدیر نوآوری این بازی، در مصاحبه‌ای با وبسایت برزیلی Voxel آمار و ارقامی درباره سوالات هواداران ارائه داد.

بازی Ghost of Tsushima

او در صحبت‌هایش اعلام کرد: «آیا بازیکنان می‌توانند برای مثال ۳۰ تا ۵۰ ساعت را با ماموریت‌های اختیاری سپری کنند؟ و اگر بخواهند فقط خط اصلی داستان را طی کنند، آیا زمان کمتری صرف می‌شود؟ آیا اینگونه ادعایی اصلا درست است؟ بله. در واقع اینطور است. هرچند که به شخصه پیشنهاد می‌کنم تا بازیکنان از خط اصلی داستان دور شده و در Tsushima Island خود را غرق کنند.»

پس همچنان نمی‌دانیم که اگر تنها به خط اصلی داستان پایبند باشید، چقدر ممکن است بازی طول بکشد. هرچند می‌دانیم که فعالیت‌های اختیاری درون بازی حدود ۳۰ تا ۵۰ ساعت به طول می‌انجامند. این موضوع قطعا حاکی از آن است که بازی جدید Sucker Punch از بازی قبلی آن‌ها، یعنی بازی InFamous: Second Son، وسیع‌تر است. البته که نمی‌توان آن را به بزرگی بازی‌هایی مثل The Witcher 3 یا Assassin’s Creed Odyssey نزدیک دانست. زیرا که بازی‌های مذکور بیش ۱۰۰ ساعت در این زمینه طول می‌کشند. به نظر می‌رسد بازی Ghost of Tsushima از نظر مدت زمان فعالیت‌های فرعی، بیشتر مشابه عناوین نخستین مجموعه Assassin’s Creed باشد.

مقاله مربوطه :نکاتی که در تریلر گیم‌ پلی Ghost of Tsushima دریافتیم

یکی دیگر از مسائلی که هواخواهان را طی تریلر منتشر شده نگران کرد، جمعیت جهان بازی بود. در گیم‌پلی ارائه شده NPC (شخصیت‌های غیرقابل کنترل درون بازی) و دشمنان زیادی به چشم نمی‌آمد. پس آیا قرار است با دنیای وسیع اما خلوتی مواجه باشیم؟ خوشبختانه اینطور نیست.

نیت فاکس طی مصاحبه‌ای با IGN در این باره توضیح داد: «چیزی که درون نمایش تماشا کردید، بخشی از اعمال فرعی درون بازی بود، نه مربوط به داستان خاصی. مغول‌ها (Mongolians) در سرتاسر نقشه بازی حضور دارند و داستان اصلی بازی مربوط به تبدیل شدن جین (Jin) از یک سامورایی به یک روح (Ghost) است. چیزی که در State of Play به نمایش درآمد، تنها بخش کوچکی از نقشه بسیار بزرگی بود که روی همان بخش کوچک نیز خیلی بزرگ‌نمایی شده بود. جزیره سوشیما تنوع گیاهی و جانوری مشابهی با ژاپن دارد. از قله‌های برفی گرفته تا جنگل‌های بامبو، از آبشارها تا دشت‌ها و علفزارها، همه و همه در دنیای این بازی وجود دارند. ما قصد داریم تا جزئیات زیادی را برای سرگرم کردن و به حیرت انگیختن بازیکنان در بازیمان قرار دهیم و هیچوقت نخواستیم نقشه بزرگی را بسازیم که بازیکن هیچ کاری نتواند در آن بکند. نقشه‌های این بازی پر از جمعیت، آیتم‌ها و داستان‌ها است.»

بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۷ تیر (۱۷ جولای) برای پلی‌ استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

بازی Ghost of Tsushima
Telegram
بازی Ghost of Tsushima
instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *