معماری
خانه / شرایط باز نشر محتوا

شرایط باز نشر محتوا

استفاده از مطالب سایت گیفت کارت باز فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. این مهمترین شرایط باز نشر محتوا می باشد.

شرایط شرایط باز نشر محتوا گیفت کارت باز در دیگر رسانه‌ها

محتوای گیفت کارت باز برای اطلاع‌رسانی و استفاده شخصی در اختیار شما قرارگرفته است. مضامین موجود روی وب‌سایت، شامل (و نه محدود به) متن، تصویر، علائم و نشانه‌های تجاری، گرافیک، صدا، فیلم، نقشه و غیره، را نمی‌توان به‌هیچ‌وجه، مگر برای استفاده شخصی غیرتجاری داخل منزل خود، کپی، تکثیر، چاپ، دانلود، ارسال، یا منتشر کرد. هرگونه استفاده دیگر مستلزم کسب اجازه کتبی قبلی از گیفت کارت باز است مگر در مواردی که در اینجا مشخص‌شده‌اند.

در صورت تمایل به بازنشر محتوای وب‌سایت گیفت کارت باز، لطفاً به این موارد توجه نمایید:

۱. بازنشر کامل مطالب گیفت کارت باز در رسانه‌های دیجیتال غیرتجاری (اعم از وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها و برنامه‌های موبایل) فقط با درج پیوند به گیفت کارت باز (giftcardbaz.com) در همان صفحه و در ذیل محتوای بازنشر شده مجاز است.

۲. بازنشر بخشی از مطالب و یا خلاصه‌ای از آن در رسانه‌های دیجیتال (تجاری و غیرتجاری)، به هر شکل متصور، فقط با درج پیوند به همان مطلب در سایت گیفت کارت باز مجاز است.

۳. انتشار مطالب گیفت کارت باز در رسانه‌های چاپی، فقط به‌صورت خلاصه متن و درج نام منبع (گیفت کارت باز) و نشانی اینترنتی (giftardbaz.com) مجاز است. بازنشر مطلب کامل تنها با کسب اجازه قبلی و توافق درباره جزئیات نحوه شرایط باز نشر محتوا میسر است.

۴. هرگونه کپی‌برداری و شبیه‌سازی از طرح و شکل، تجربه کاربری و نام و علامت وب‌سایت گیفت کارت باز ممنوع است.

هرگونه شرایط باز نشر محتوا مطالب گیفت کارت باز بدون رعایت موارد ذکرشده، تخلف محسوب شده و مشمول پیگیری خواهد بود.

چگونه از محتوای این پایگاه حفاظت می کنیم ؟

محتوای منتشر شده در این پایگاه بلافاصله پس از انتشار به صورت دستی به موتور های جستجو معرفی می شوند و از طریق وب سایت های معتبر پینگ می شوند و در مرحله پایانی توسط شبکه های اجتماعی معتبر سیگنال های پی در پی دریافت می کنند، بنابراین کپی برداری از این پایگاه بدون ذکر منبع حتی بلافاصله پس از انتشار مقاله نیز باعث کاهش اعتبار وب سایت کپی کننده محتوا نزد موتور های جستجو معتبر می شود.

روال برخورد با متخلفین چگونه است ؟

کلیه وب سایت هایی که عمدا یا سهوا، ۴ قانون گفته شده در بالا را به هنگام باز نشر محتوا نقض کنند به Google DMCA ریپورت خواهند شد، DMCA واحد تشخیص محتوای کپی برداری شده می باشد، این واحد از گوگل متعهد شده است که وب سایت های کپی کار را از لیست نتایج خود خارج کند، بر عهده این بخش از گوگل است که به درخواست ما رسیدگی کند و برای محتوای انحصاری وب سایت ها احترام قائل شود.