معماری
خانه / تبلیغات

تبلیغات

شرایط عمومی تبلیغات و درج آگهی در گیفت کارت باز :

۱- «گیفت کارت باز» و اصولا هر نشریه آنلاین یا کاغذی دیگر، راهی برای آزمایش و اطمینان از راستی و صحت اطلاعات مندرج در آگهی‌ها ندارد. «گیفت کارت باز» هیچگونه رابطه کاری با صاحبان آگهی‌ها مندرج ندارد و هیچ مسئولیتی در قبال آگهی‌های درج شده ندارد و نمی‌پذیرد. با این همه ما آگهی‌هایی را که به صورت آشکار ناقض قوانین داخل کشور هستند، پذیرش نمی‌کنیم و در مواردی هم مثل تبلیغات مربوط به پزشکی و کالاهای بهداشتی، مجوز تبلیغ از نظام پزشکی درخواست می‌کنیم.

۲- گیفت کارت باز در رد یا قبول آگهی‌ها مختار است.

۳- از پذیرش بنرهایی که به صورت چشمک‌زن طراحی شده‌اند یا حجم بالایی دارند یعنی بیش از ۴۵ تا ۵۰ کیلوبایت اندازه دارند، معذوز هستیم. با این همه فلش‌ها یا گیف‌های متحرک را با توالی آهسته تغییر تصویر را می‌پذیریم، در این صورت سرعت تغییر فریم‌ها باید ۳ ثانیه و بالاتر باشد.

۴- در مورد بنرها و آگهی‌های متنی معمولا ظرف ۲۴ ساعت بعد از واریز مبلغ، آگهی‌ها درج می‌شوند. اما در مورد رپورتاژ – آگهی‌ها باید از یک هفته قبل اقدام فرمایید.

۵- لطفا قبل از به پایان رسیدن مهلت آگهی، در صورت تمایل با ما تماس بگیرید، البته ما به پایان رسیدن مهلت را به شما یادآوری می‌کنیم، اما ارجح است که از چند روز مانده به پایان زمان آگهی، برای تمدید اقدام کنید.

۶- قبل از هماهنگی با ما، لطفا مبلغی واریز نکنید.

۷- تبلیغ در بازه‌ زمانی کمتر از یک ماه هم می‌توانیم ارائه بدهیم، این تبلیغات به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند با هزینه‌ای کم مثلا برای ۵ روز چیزی را تبلیغ کنند.

۸- تخفیف فقط در موارد خاص مثل سفارش آگهی به مدت سه ماه و بیشتر و یا درخواست آگهی با تعداد زیاد، ممکن است.

تبلیغات در گیفت کارت باز
تبلیغات در گیفت کارت باز

شما برای موفقیت برند خود چه راهی را انتخاب کرده اید؟

برای اطلاع از شرایط همکاری، با شماره تلفن ۰۹۹۰۴۷۵۰۰۷۵  (آقای حیدری) تماس بگیرید و یا به آدرس info[at]giftcardbaz[dot]com ایمیل بزنید.