معماری
خانه / اخبار / کارگردان بازی Dying Light 2 از نیاز بازیکن ها به دنیاهای پر جزییات می گوید

کارگردان بازی Dying Light 2 از نیاز بازیکن ها به دنیاهای پر جزییات می گوید

بدون شک بازی Dying Light 2 یکی از مورد انتظارترین عناوین در سال ۲۰۲۰ است و در حالی‌که به زمان عرضه این عنوان نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala) کارگردان بازی Dying Light 2 در مصاحبه با Xbox: The Official Magazine اعلام کرد که بازیکن‌ها بیش از آنکه به دنیاهای بزرگ نیاز داشته باشند، به دنیاهای بهتر و پرجزییات‌تر نیازمند هستند.

کارگردان بازی Dying Light 2

«من خیلی مطمئن نیستم که بازیکن‌ها در بازی Dying Light 2 با دنیای بسیار بزرگی مواجه شوند. من فکر می‌کنم که مردم به دنیاهایی با کیفیت بالاتر، بیشتر از دنیاهای بزرگ نیاز دارند تا بیشتر در چیزهایی که آن‌ها را احاطه کرده است، غوطه‌ور شوند. برای نسل کنونی ساخت دنیاهای بزرگ کار سختی نیست. شما به یک نقطه از دنیای بازی می‌روید و جزییات نه چندان زیادی برایتان بارگذاری می‌شود، سپس به نقطه دیگری می‌روید و باز همین اتفاق رخ می‌دهد؛ بنابراین شما می‌توانید دنیایی را خلق کنید که تاثیر چندانی در کارایی و اجرای بازی ندارد. چیزی که روی کارایی بازی تاثیر می‌گذارد تعداد NPCها، تنوع آن‌ها، شیوه رفتاری آن‌ها و تعداد انیمیشن‌ها است. بهبودسازی‌هایی که در نسل بعد صورت خواهند گرفت، به ما امکان حرکت بیشتر در این مسیر را می‌دهد. این امر در واقع ماموریت ما به عنوان یک استودیو بازی سازی است، ما قصد داریم بازی‌های جهان باز اول شخص با جزییات گرافیکی بالا و پر جزییات را تولید کنیم؛ بازی‌هایی که حس بودن در آن دنیا را به بازیکن القا خواهند کرد.»

بازی Dying Light 2 در بهار ۲۰۲۰ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

کارگردان بازی Dying Light 2
Telegram
کارگردان بازی Dying Light 2
Instagram

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *