معماری
خانه / اخبار بازی / مشکل نادیده گرفتن شدن شخصیت‌های همراه در بازی The Last of Us Part 2 برطرف خواهد شد

مشکل نادیده گرفتن شدن شخصیت‌های همراه در بازی The Last of Us Part 2 برطرف خواهد شد

خوش‌بختانه، بازی The Last of Us Part 2 قرار است از نظر اجرا، کنسول پایه‌ی پلی‌استیشن ۴ را هدف قرار دهد و به نظر می‌رسد، جنبه‌های گرافیکی آن شگفت‌انگیز خواهد بود. یکی از مشکلات نسخه‌ی اول این مجموعه، هوش مصنوعی دشمنان به منظور شناسایی شخصیت‌های همراه در بازی The Last of Us Part 2 بود که طبق توضیحات استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog)، به دلیل ضعف سخت‌افزار پلی‌استیشن ۳ رخ داد. اکنون آن‌ها قرار است به لطف سخت‌افزار قدرتمند پلی‌استیشن ۴، این مشکل را به کلی رفع نمایند که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.

شخصیت‌های همراه در بازی The Last of Us Part 2
بازی The Last of Us Part 2

آنتونی نیومن (Anthony New)، دستیار کارگردان بازی The Last of Us Part 2، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری Gamespot اعلام نمود که استودیوی ناتی داگ از مشکل یاد شده آگاهی داشته و آن را در The Last of Us Part 2 رفع خواهد کرد. وی در این خصوص توضیح داد:

در واقع پیشرفت‌های هوش مصنوعی همراه، یکی از دستاوردهای بزرگ ما برای بازی The Last of Us Part 2 محسوب می‌شود. در نسخه‌ی اول این مجموعه، حالتی وجود داشت که در مواقع مخفی‌کاری، دشمنان نمی‌توانستند شخصیت‌های همراه را شناسایی کنند و این حالت به صورت پیش‌فرض در بازی گنجانده شده بود. این موضوع به این معنی است که شخصیت‌های همراه، در زمینه‌ی مخفی‌کاری به شدت بهتر از بازی‌بازان بودند.

    ایجاد تعادلی دشوار در این زمینه وجود دارد؛ زیرا شخصیت الی (Ellie) می‌توانست با فاصله از شما مخفی شود و از دید دشمنان مصون باشد. اما این موضوع می‌تواند باعث شود تا بازی‌بازان احساس کنند که هیچ‌گونه همراهی ندارند. در نتیجه ما در مسیر چالش براگیز و جذابی قدم برداشته‌ایم و من به شما اطمینان می‌دهم که این جنبه از بازی، به شدت پیشرفت کرده است.

استودیوی ناتی داگ امیدوار است تا با این تغییرات، بازی بهتری را ارائه کند. به علاوه، آن‌ها در زمینه‌ی هوش مصنوعی، مبارزات لحظه به لحظه‌ی بازی را نیز پیشرفت داده‌اند و نیومن در این خصوص توضیح داد:

    شخصیت‌های همراه در بازی‌های گذشته‌ی ما، آسیبی ساختگی را به دشمنان وارد می‌کردند. شما آن‌ها را مشغول تیراندازی مشاهده می‌کردید ولی آسیب کمتری را در مقایسه با شما، به دشمنان وارد می‌کردند که تاحدودی نمایشی و غیر واقعی جلوه می‌کرد.

    ما به شدت برای پیشرفت‌های هوش مصنوعی در این بازی هیجان‌زده هستیم و از این پس همراهان شما در هنگام تیراندازی، آسیبی برابر با شلیک‌های شما را به دشمنان وارد می‌کنند. همچنین، این موضوع یکی از مواردی است که باعث می‌شود، بازی‌بازان پیش‌بینی بهتری نسبت به اتفاقات بعد داشته باشند. برای مثال: شما دینا را مشغول تیراندازی مشاهده می‌کنید و متوجه خواهید شد که وی به دشمنان آسیب‌هایی را وارد کرده است؛ در نتیجه شما می‌دانید که به منظور مغلوب کردن آن‌ها، تنها به یک یا دو شلیک نیاز خواهید داشت. من عقیده دارم، این موضوع بسیار شگفت‌انگیز است که بازی‌بازان می‌توانند از این پس برروی موضوع یاد شده حساب کرده و چنین برنامه‌هایی را به منظور تعامل با همراهان خود، ایجاد نمایند.

بازی The Last of Us Part II در تاریخ جمعه ۲ اسفندماه ۱۳۹۸ (۲۱ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

شخصیت‌های همراه در بازی The Last of Us Part 2
Telegram
شخصیت‌های همراه در بازی The Last of Us Part 2
Instagram

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *